Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

WONDERING.

               Περίεργο αυτό που σκέφτομαι.Δεν μπορώ να το εκφράσω εύκολα ή ίσως καθόλου.



Εχω στο μυαλό μου φωτογραφίες που δεν τραβήχτηκαν ποτέ,εικόνες που ποτέ δεν υπήρξαν και με θλίβει.
Γιατί να συμβαίνει αυτό;Θα μου πεις ,γιατί ήθελα να ζήσω κάποια πράγματα τα οποία δεν έγιναν ποτέ.Ναι,αλλά και τότε πως τα βλέπω τόσο ζωντανά;Τα φαντάζομαι.Και γιατί δε θυμάμαι απλά πράγματα που έγιναν και δημιουργώ στο μυαλό μου νέα,τα οποία δε θα γίνουν-γιατί ήδη ανήκουν στο παρελθόν-.Γιατί δε μου αρκούν αυτά που έζησα και ήθελα παραπάνω.Ναι,αλλά γιατί τότε δε με κάνει χαρούμενη να βλέπω κάτι που θα ήθελα να ζω και με στεναχωρεί σαν να το έχασα;Γιατί στην ουσία το έχασα αφού δεν το έζησα.....πφφφ

Τί σκατά συμβαίνει στο κεφάλι μου;

Ακούω το just των radiohead.Ακούω και το karma police.Το ίδιο πράγμα σκέφτομαι.Ακόμα πιο έντονα.Στην πρώτη περίπτωση είμαι στη θέση του ανθρώπου που ξαπλώνει στο πάτωμα και δεν κινείται.Στη δεύτερη περίπτωση βλέπω τον εαυτό μου ακίνητο,όρθιο αυτή τη φορά,με κλειστά τα μάτια,σα να δέχομαι αόρατα έντονα χτυπήματα στο σώμα μου αλλά να μην κινούμαι καθόλου.Το καταλαβαίνω από τη σύσπαση των μυών γύρω από τα μάτια μου και το σφίξιμο στο στομάχι και τις γροθιές μου.

Έχω σαλέψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου