Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Ι promised.

  Σήμερα έκανα το ένα βήμα.Ένα από τα πολλά που πρέπει ή θέλω να κάνω.(ωραίο να αναρωτιέσαι ανάμεσα στο ''πρέπει'' και στο ''θέλω''.
  Φτιάχνω λοιπόν ένα blog.Και τί μ'αυτό;(θα μου πεις)Εδώ λοιπόν μπορώ να βγάλω τις σκέψεις μου και να τις μοιραστώ με άλλους σε ένα περιβάλλον που έχω σχεδιάσει εγώ.Εγώ επιλέγω τις πληροφορίες. Μου δίνει μεγάλη ελευθερία και εξουσία.
  Μου αρέσει η ιδέα να γράφω.Ούτως ή άλλως το κάνω.Χρόνια τώρα.Ο αγαπημένος μου καθηγητής μου είχε ζητήσει να του υποσχεθώ πως θα γράφω αυτά που σκέφτομαι σε ένα τετράδιο που θα λέγεται ''Στοχασμοί'',για να μη χάσω τις ιδέες μου.
  Ίσως έτσι,να το τηρήσω.Αυτό για εισαγωγή.Δε θέλω να πω παραπάνω.Θα υπάρξει,άλλωστε,συνέχεια!
          

Χαιρετώ και καλωσορίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου