Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

ΑΥΘΥΠΟΒΟΛΗ;

Αυθυποβολή ονομάζουμε την κατάσταση κατά την οποία υποβάλλουμε τον εαυτό μας να λειτουργεί σύμφωνα με μία συγκεκριμένη νοοτροπία.Αναγκάζουμε τον εαυτό μας να σκεφτεται δηλαδή με έναν τρόπο,τον οποίο εμείς οι ίδιοι στην ουσία δημιουργούμε.Πείθουμε τη συνείδηση μας με το νου μας οτι τα πραγματα είναι καπως και πως εμείς είμαστε καπως σε σχέση με αυτό.Το ζήτημα είναι γιατί να το κάνουμε αυτό;
Σκέφτομαι οτι πολλοί αρχίζουν με αυτό τον τρόπο να πιστεύουν στον εαυτό τους και έτσι να πείθουν και τους αλλους,άλλες φορές να γίνεται το αντίθετο ακριβώς και να μην σταματα πουθενα.Εγώ το έχω κάνει αυτό.Και πολλές πρεπει ίσως να το κανουμε για να μην τρελαθούμε.Αλλά αν λεμε ψεμματα και στον εαυτό μας,τότε το σκατά είμαστε;Πραγματικά μου κάνει αίσθηση αυτή η χοντροκομμένη υπαρξιακή υποκρισία.Δεν το πιστεύω.
Και ποιό το όφελος να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν νοιάζεται κάποιος για μένα,αρα δε νοιάζομαι και εγώ και έτσι να παψω να ασχολούμαι και να τον αγαπώ;Απλά ''σβήνεις '' καποιον από μεσα σου και αφήνεις χώρο για κάτι άλλο.Ίσως και τίποτα.Για μένα δεν είναι κερδος.Αυτό είναι επιφανειακό κάλυμμα της πληγης.(ασε που δε γίνεται να τρεφόμαστε με ψευδαισθήσεις-είναι ΤΟΣΟ αρρωστο).Αν είναι να αντιμετωπίσουμε κατι πρεπει να γίνει με κατανόηση και όχι με επιβολή.Αλλιώς είναι καταστροφικό.Για τον εαυτό μας κυρίως και την ανθρωπιά καθολικότερα.
Θα αρκεστώ σε αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου