Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

CREEP.


Κωμικοτραγικό.Είχα στείλει σε μια σελίδα υποστήριξης ένα μηνυμα(πάνω στις μαύρες μου) και μου ήρθε άμεσα απάντηση που έλεγε ότι ανησυχούν για την υγεία μου,ότι φοβούνται για αυτοκτονία και ότι με παρακαλούν να μιλήσω ΑΜΕΣΩΣ με κάποιον για να με βοηθήσει.Μου έστειλαν το τηλ και το site της ΟΚΑΝΑ (από την Αμερική σας λέω τώρα) και μου ευχήθηκαν να είμαι καλά και να τους υποσχεθώ οτι θα προσέχω τον εαυτό μου.



Και ερωτώ..Καλά όλα τα άλλα(πες πως είμαι τέρμα ψυχολογικό ράκος και έχω κατάθλιψη),η ΟΚΑΝΑ τί σχέση έχει;

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως μας έχουν διδάξει αμέτρητες ταινίες, "η ζωή είναι το πιο σκληρό ναρκωτικό". Για αυτό και σου έστειλαν την διεύθυνση του ΟΚΑΝΑ.
    Ή θεωρούν πως κατεβάζεις τα αντικαταθλιπτικά σαν Tic Tac και για να μην κάνεις overdose σου παρέχουν την δυνατότητα να επικοινωνήσεις με έναν φορέα απεξάρτησης.
    "Από τη σχολή πολέμου της ζωής. – Ό,τι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό."
    Νίτσε (κλισέ αισιοδοξίας από τον -κατά πολλούς- πιο απαισιόδοξο φιλόσοφο των τελευταίων αιώνων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή