Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

 Θεέ μου,σε ευχαριστώ που μου έδωσες αυτή τη ζωή και όλα αυτά τα καλά.Σε ευχαριστώ που με προσέχεις και είσαι εκεί για μένα όταν Σε χρειάζομαι.Σκέφτομαι πόσο ευλογημένη και τυχερή είμαι.Καμιά φορά δεν εκτιμώ όσα έχω και γίνομαι άπληστη και εγωίστρια ζητώντας διάφορα που θα ήθελα να έχω.Σ'χώρα με.Καλύτερα να σκέφτομαι όσα δε θελω και δεν έχω.
 Σε παρακαλώ Θεέ μου,φύλαγε τους ανθρώπους που αγαπώ,μα κι αυτούς που με αγαπούν.Να είναι υγιείς και ευτυχισμένοι(βοήθησε τον καθένα να τα καταφέρει με τον τρόπο του).Σε παρακαλώ πρόσεχε με γιατί είμαι μόνη.Και δωσε μου δύναμη.Για όσα λάθη έχω κάνει,ζητώ συγνώμη.Μόνο καλό ήθελα να κάνω.Φώτισε το μυαλό μας ,να καθαρίσει και να βλέπει την αλήθεια-πέραν απο εγωισμούς.Να μετανιώνουμε και να συγχωρούμε.Δώσε μας αγάπη.Τέλος, Σε παρακαλώ να διώξεις το μίσος,τη φτώχεια,την αδικία,το ψέμα και την κυτταρίτιδα.

Σε ευχαριστώ Θεέ μου για όλα,μα πάνω απ'όλα που έχεις χιούμορ.
Καληνύχτα και καλό μας ξημέρωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου