Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

ΑΗ-ΔΙΑ

Όταν ρε μαλάκα,είμαι εκεί για σένα,τη μάνα σου και τα παιδιά σου,γιατί γαμώ το κέρατο μου με χτυπάς και με τυφλώνεις;Πώς μπορείς να φέρεσαι ΕΤΣΙ σε ανθρώπους τους οποίους πρέπει να βοηθάς και αύριο θα συναντήσεις..Γιατί ρε απάνθρωπε τολμάς να κοιτάς στα μάτια;Γιατί δε γυρνάς πλάτη να φύγεις;Τί ΣΚΑΤΑ έμαθες ρε να κάνεις;Γιατί δέχεσαι να είσαι αυτό που είσαι;Βρωμόσκυλο της κωλοεξουσίας.ΔΟΛΟΦΟΝΕΕΕΕ!!!!

Ρε θα τρελαθώ,δεν είμαι ανθρωπος της οργής.Είμαι λογική και αυτά τα μονομερη κατηγορώ δεν τα χωνεύω.Αλλά σήμερα το έζησα.Ένοιωσα αδύναμη,φοβήθηκα για τη ζωή μου και των γυρω μου.Ανθρωποι απροστάτευτοι να τρέχουν και να εγκλωβίζονται σαν τα ποντίκια κατω απο τη γη.Και να μη φτανει αυτό.Όχι βέβαια.δεν ήταν αρκετο.Έπρεπε να μας κόβουν την ανάσα,αλόγιστη χρήση χημικων,μας τύφλωναν,μας σκο-τω-ναν.Γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου