Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

ΗΡΕΜΙΑ.

Αυτή τη στιγμή που γράφω,ζω τοπ στιγμή ηρεμίας.
Νυστάζω απο χθες που δεν κοιμήθηκα παρα μία ώρα.είχα μια σχετικά γεμάτη μέρα και μετά φορτώθηκα άγχος και υποχρεώσεις-που αυτόν τον καιρό ειδικά μονοπωλούν το χρόνο μου.
Τελείωσα.
Ουφ.
Τα έκλεισα όλα και (ευχαριστώ Θέεε μου,για το ασύρματο ίντερνετ) πήρα το λάπτοπ και τη σόμπα μου στο υπνοδωμάτιο.Το μόνο φως που υπάρχει είναι αυτό της οθόνης και της ζεστής σόμπας.Κόκκινο,χρώμα του βύσσινου,του μενεξέ,των ξερών φύλλων,της συννεφιάς και της άμμου.Μέσα σε αυτό το θερμό και ήρεμο κλιμα,κουκουλώθηκα έτοιμη να χαλαρώσω και να χουχουλιάσω.
Ακούω το "All I Need" και νιώθω ότι είμαι σε έναν υπέροχο μικρόκοσμο.Το δωμάτιο μου κι εγώ.
Τι γλυκό.
Η ψυχή μου νιώθει αγαλλίαση.
Θυμάμαι την τελευταία φορά που κοιμήθηκα ευτυχισμένη με μουσική να με νανουρίζει και ζεστά σκεπάσματα να με τυλίγουν.Φαίνεται πολυ μακρινό και αυτό είναι κάπως περίεργο σαν αίσθημα..
Θα βυθιστώ μέχρι αύριο ή -καλύτερα-όσο μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου