Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ.

Εγώ συναλλάσομαι,εσύ συναλλάσεσαι,αυτός συναλλάσεται,εμείς συναλλασόμαστε,εσείς συναλλάσεστε,αυτοί συναλλάσονται.
Δεν είναι πορνεία να δίνεις χρόνο από τη ζωή σου κάνοντας κάτι για να πάρεις χρήματα ή δεν είναι πορνεία οι υποσχέσεις που δίνουμε ο ένας στον άλλο;Δεν είναι πορνεία το να περιμένουμε αντάλλαγμα για ό,τι κάνουμε και σε όλα να βάζουμε κίνητρο και στόχο;
Τί διαφορά έχει μια πουτάνα που πληρώνεται για να κάνει σεξ από μια ερωτευμένη γυναίκα που κάνει έρωτα γιατί περιμένει να πάρει συναίσθημα από τον ερωμένο της;
Το χρήμα,θα μου πεις.
Το συναίσθημα,θα σου πω.
Στην πορνεία τουλάχιστον,όλα είναι ξεκαθαρισμένα.Τόση η τιμή,αυτό θέλω,μου το δίνεις,αντε γεια.
Tουλάχιστον εκεί είναι ειλικρινές το ότι όλα είναι ψευτικα.Η μόνες αλήθειες εκεί είναι τα κολπικά υγρά και το σπέρμα.Μοιάζει πιο τίμιο από τα ερωτικά παιχνίδια.Ειδικά όπου μπαίνει ο παράγοντας αίσθημα και "πνεύμα".Εκεί υπάρχει ανταλλαγή με κρυφά χαρτιά και κλειστά τα μάτια.
Η ίδια μας η ζωή είναι παροχή υπηρεσιών με ανταλλάγματα.
Είμαστε πουτάνες σε ενα τεράστιο μπουρδέλο.
Παρ'όλα αυτά,ο "συντηρητισμός" μου,ενοχλείται με την ύπαρξη της κανονικής πορνείας.
Τωρα θα μου πεις,έτσι όπως γίναμε,ποιά είναι η κανονική;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου