Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ.

Γειά σας, άρτομα.
Τον τελευταίο καιρό,όλο λέω να γράψω κι όλο σταματώ.
Κάτι τυχαίνει,δεν έχω όρεξη ή ο χρόνος μου με εμποδίζει.
Πιθανό,έχουν σκάσει πολλά τελευταία.Αμφίδρομο κυνηγητό.Βαθύτερη τάση αυθυποβολής και ουρλιαχτά που με διατάζουν να φουλάρω.Προσδωκώ δημιουργική κούραση.
 Όποτε "ανοίγει" ο καιρός,νιώθω σα να ανοίγει κι ο δρόμος στη δημιουργική ελευθερία.
Απεγκλωβισμός. 
Ξέρει ο οργανισμός και η φύση.
Η κυρία Ανάγκη, έχει το απροσπέλαστο-δε ρωτά,απλά πράττει.
Δεν μπορώ να αποφασίσω αν αυτό είναι καλό ή κακό.Να οδηγούμαστε δηλαδή,από την εσωτερική μας  ανάγκη,ψιλοενστικτωδώς,αδύναμοι να αντισταθούμε.Ίσως η λύση είναι η αποδοχή ή συμβιβασμός.
Θα μου πεις,συμβιβασμός από τώρα; 
Όταν είσαι νέος, οφείλεις την άρνηση.
Ναι,αλλά ή θα τρελαθούμε στο τέλος ή θα είμαστε σε μόνιμη δυσλειτουργεία.
Μήπως λοιπόν,πρέπει απλά να ρίξουμε ένα χαμόγελο και να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτά που κάνουμε ή (και) μας τυχαίνουν;
(Θα μου πεις,λέω πάλι "ευχαριστημένοι" και όχι "ευτυχισμένοι"-εμ,η αληθεια να λεγεται)
Στις μέρες που δεν έγραψα, έχωσα μπόλικο εθελοντισμό, νέους ανθρώπους, πολλά κόμικ, παρτυ, χορούς, μουσικές, ξαφνική βροχούλα, μαγειρέματα, γέλια, συνελεύσεις, πλάνα, εγγραφα, φαντασία,αιτήσεις, ενθουσιασμούς, όμορφες κουβέντες, συναισθηματισμούς, εκνευρισμούς, την ονομαστική γιορτή μου (και τα 3 κουτιά που μου έστειλε η μανούλα μου μαζί με τα δωράκια της), διλήμματα, άφθονη ενέργεια και λίγη μνήμη, πιθανά ταξίδια,φωτογραφίες με μιας χρήσεως, βόλτες και άλλα πολλά ενδιαφέροντα και όμορφα. Αγάπησα πολλές στιγμές και ανθρώπους.
Η οργη μου αυτές τις μέρες έκανε τον κυκλο της,ήμουν έτοιμη να εκραγώ.
Πάλι καλά.Σκέψου να μην μπορούσαμε να νιώθουμε οργή.
Το να κάνει κανείς ενδιαφέροντα πράγματα,είναι ευλογία (και καλή επιλογή).
Φυσικά,η αισιοδοξία δεν είναι κρέμα ημέρας για να την απλώνουμε το πρωί όταν ξυπνάμε,ούτε ρυθμιζόμενος διακόπτης,αλλά σίγουρα καλλιεργείται.
Και όλοι έχουμε το σπόρο.
Μπορούμε να περιμενουμε τη βροχή ή να ζητήσουμε από άλλον το νερό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου