Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

ΒΑΛΤΕΤΣΙΟΥ.

Σήμερα μου συνέβη το εξής:
Ένας φίλος γύρισε και μου είπε με απίστευτο ύφος: "Ευτυχία μου,είσαι αθώα".
Ήταν σαν να μου έριχνε έναν κουβά σκατά στο κεφάλι.
''Με τον ίδιο τρόπο,εννοώ πως είσαι μαλάκας",του απάντησα.
Μου έκανε τρελή εντύπωση.
Πώς καταλήξαμε η "αθωότητα" να είναι συνώνυμο της "μαλακίας", ούτε που το κατάλαβα.
Εχω νιώσει να "κατηγορώ" ανθρώπους για το γεγονός ότι είναι αδιάφοροι,ότι μπορεί να νιώσω πως με υποτιμούν ή δε με σέβονται,με γράφουν ή γενικά φέρονται με γαΐδουρινό εγωισμό,αποκαλώντας τους μαλάκες.
Μου φαίνεται λογικό να μη θες να σου φέρεται κανείς έτσι και να ζητάς από τους γύρω σου να σε νοιάζονται ή έστω να είναι ευγενικοί μαζί σου.
Από την άλλη, το να σε "κατηγορήσει" κάποιος χαρακτηρίζοντάς σε με κυνικό τρόπο, αθώο το θεωρώ επίτευγμα της ανθρωπινης ηλιθιότητας.
Δηλαδή,να ντρέπεται κανείς αν δεν έχει μολυσμένο με σκατά εγκέφαλο ή εκφράζει θετικές σκέψεις; Κατ'αρχάς,τί σημαίνει η "αθωότητα"; 
Παραείναι ρευστή έννοια και έχει ταυτιστεί εσφαλμένα με την ηλικία.Δεν είναι χαζός αυτός που είναι αθώος ή αγνός στην ψυχή του και φυσικά,δε σημαίνει ότι αυτά που επιλέγει να πει ακολουθούν κάποια πεπατημένη ή πως δε βλέπει "βαθύτερα" ή έστω δεν αντιλαμβάνεται την πιο σκοτεινή πλευρά.Σαφέστατα μπορεί ένας άνθρωπος να δει κάτι και να μην του δώσει αξία,όπως και να σκεφτεί πόσα πράγματα που να επιλέξει (για άπειρους λόγους) να μην ασχοληθεί μαζί τους και να εστιάσει κάπου αλλού.
Επίσης,για να είναι κάποιος αθώος στις μέρες μας,πρέπει να έχει τρελές αντιστάσεις και ψυχική/πνευματική δύναμη ή να είναι τέρμα αναίσθητος.
Μακάρι να ήταν όλοι ''αθώοι''.Θα μου πεις,αυτό το λέω εγώ που είμαι "αθώα".
Το ίδιο θα λέει και ο μαλάκας.Αμ δε.Σιγά μην ανεχτεί να του φέρονται όπως φέρεται αυτός.
Εκεί ίσως να φαίνεται ποιος από τους δύο είναι ο "ένοχος".
Εκνευρίζομαι με κάτι τέτοια κόμπλεξ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου