Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ.

Εντυπωσιάστηκα που το Google αφιέρωσε τη μέρα στη γέννηση του Θόδωρου Αγγελόπουλου.
Δεν θα γράψω γνωστούς επικήδειους λόγους ή θα παραθέσω βιογραφικό του ανθρώπου.Μπορείτε να τα βρείτε παντού.
Ηθελα απλά να εκφράσω το παράπονό μου για το ότι δεν έχω δει όλο το έργο του "θιασάρχη", τη μεγάλη μου επιθυμία να το δω και το σεβασμό μου ως προς ό,τι έχω δει.
Ωραίος ο Αγγελόπουλος.
Όποτε βλέπω κάτι δικό του σκέφτομαι: ομίχλη, άνθρωποι, φύση, Ελλάδα, χρόνος, επανάσταση, πόνος, θάνατος.
Ηθογραφικός γλυκόπικρος πένθιμος κινηματογράφος.
Και στα δικά μας.

1 σχόλιο:

  1. Αξίζει ο Τεό. Δε θα μελαγχολήσεις τόσο, μην ανησυχείς. Ίσως και να ξαφνιαστείς από τη σεξουαλικότητα ενός Μελισσοκόμου ή τις αλήθειες ενός απρόβλεπου Οδυσσέα.

    Προφητείες αναρίθμητων ξεριζωμών θα μπορούσε σαν τίτλος να συνοψίζει την εργογραφία του, χεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή