Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΙΤΑ.

Υπάρχουν πολλές λέξεις: Χοντρός, παχουλός, τροφαντούλης, ζουμπουρλός, εύσωμος κοκ.
Σε κάθε περίπτωση,έχω να πω πως πάντα κάτι πίστευα πως δεν πάει καλά με τους ανθρώπους αυτούς.Ξεκαθαρίζω πρώτα,πως πολλοί αγαπημένοι μου άνθρωποι (και πρώτα-πρωτα οι κοντινοί μου συγγενείς) ανήκουν στην κατηγορία αυτή.Δε με ενοχλεί αισθητικά ή σε κάποιο βαθμό κάποιος που έχει τα κιλάκια του,εννοείται.Aν δεν υπήρχε ο Χοντρός,δε θα υπήρχε ο Λιγνός.
Χαίρομαι και καμαρώνω τους ανθρώπους που αλήθεια,είναι ευχαριστημένοι/ευτυχισμένοι με τον εαυτό τους.Δεν αντέχω την υπερβολή.Και αυτό στους υπέρβαρος ανθρώπους συμβαίνει με δυο τρόπους: 
Είτε με ενοχικότητα (που τους έχουν προβάλλει άλλοι) και προσπάθεια να γίνουν κάτι άρρωστο και ξένο,νιώθοντας άσχημα για τον εαυτό τους -που αυτό είναι γενικό χαρακτηριστικό,αλλά εδω ακόμα πιο έντονο,είτε παραβλέποντας το κακό που κάνουν στην υγεία τους και λειτουργώντας επιτηδευμένα άνετα με σκοπό να αποδείξουν πως τα ΄χουν πολύ καλά με τον εαυτό τους και γουστάρουν που είναι "έτσι",γιατί οι χοντρούληδες είναι πιο ευχαριστοι τύποι και "σιγά να μην είναι σαν αυτες τις ξερακιανές" και "βάλε κανένα κιλό-πως εισαι έτσι".
Αυτές οι νοοτροπίες υπάρχουν παντού και η επιτήδευση είναι η ασφαλέστερη άμυνα για επιβίωση για τους περισσότερους,αυτό είναι γνωστό.Και όπως είναι λογικό,κάπως έτσι φτάνουμε σε σημείο αντίστροφου ρατσισμού.
Σκεφτόμουν πόσο άδικο είναι κάποιοι άνθρωποι να βασανίζονται από τέτοιες σκέψεις.
Και δεν κρύβω ότι πολλές φορές και εγώ υπερβάλλω με ανασφάλειες που έχω για την εικόνα μου.
Είναι αρρώστια.Σε βλέπεις σε περίεργους καθρέφτες.
Πριν από λίγο,συνειδητοποίησα πως δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να φάω,αλλά παράλληλα με πιάνει μηχανική βουλιμία.Προσπάθησα να το εκλογικεύσω και είδα πως δεν αισθάνομαι καλά,είμαι σαν να έχω τρύπες στο στομάχι μου,σαν να έχω συναισθηματικά έλκη,τα οποία κάπως πρέπει να γεμίσω.
Ίσως,έτσι να νοιώθουν οι άνθρωποι που καταλήγουν να βρίσκουν καταφύγιο στην τροφή.
Χμ,αισθηματίες.
Δεν είναι αυτή πάντως η λύση.
Αφήστε που πρέπει να απολαμβάνουμε το φαγητό, το συναίσθημα και τον εαυτό μας.
Η καλύτερη δίαιτα είναι η λογική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου