Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ.

Προχθές,έπαθα jamais vu.
Δεν ξέρω αν το έχετε πάθει-εγώ παθαίνω σπάνια κι όποτε συμβαίνει σοκάρομαι.
Είναι χαοτικά αυτά τα μεταφυσικά παιχνίδια που παίζει το μυαλό/ψυχή μας.
Πάνω στην κουβέντα,αναφέρθηκε η λέξη "ξένος".
Ξένος;
Τί είναι αυτό;
Το άκουγα για πρώτη φορά.Τι γαμάτο σοκ.
Μπράβο,μυαλό μου,για τις πρωτοβουλίες σου.
Από κει που δεν το περίμενα,μου γεννήθηκαν πόσες ουσιαστικές κοινωνιολογικές απορίες.
Όχι πως είναι κάτι που δεν έχω ξανασκεφτεί,αλλά πρώτη φορά μηδένισα και το άκουσα σαν μια νέα-αγνωστη λέξη.
Ποιός είναι ξένος;
Είναι αυτός που δε μοιάζει με εμάς;
Ποιούς εμάς;Τους δίπλα;Εμένα;Εσένα;Όλους;
Είναι αυτός που δε μιλά την ίδια γλώσσα με εμάς ή που δε μας μιλάει ή που δεν του μιλάμε;
Ειναι αυτός με τον οποιο μιλάμε και μένει δίπλα μας,αλλά δεν έχει ίδιο αίμα ;
Είναι εξωγήινος;
Τί τον ξεχωρίζει;
Εγώ,είμαι ξένη;
Για ποιόν;
Γιατί;
Αμέσως το μυαλό μου πήγε σε λόγια,αγαπημένου συγγραφέα.
Τα είχα πει στη "Γαλαζοαίματη."..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου