Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ.



Γεια σας,άρτομα.
Τον τελευταίο καιρό είχα βασανιστικές σκέψεις.Και όχι μόνο,έκανα και μαλακίες.
Είχα τόση ένταση και τόσα ζητήματα να με πιέζουν,που απλά έσκασα.
Και την περίμενα την έκρηξη.
Μπαμ.
Απλά σε αυτές τις περιπτώσεις,την πληρώνει το κερασάκι της τούρτας.Εδώ είναι το λάθος.
Σου λέει ο άλλος,μέτρα την οργή σου.Δε γίνεται,φίλε μου.
Ο θυμός,έχει υπερβολή και πάθος.Ή νιώθεις ή δε νιώθεις.Ή είναι οργή ή δεν είναι.
Βέβαια,εγώ είμαι αντιφατική.(Τι μας λες!)
Αυθορμητισμός και αυθυποβολή.Με την αγορά του ενός,παίρνεις το άλλο δώρο.
Έβγαλα λοιπόν όσα κόμπλεξ μπορεί να διαθέτω.Η μπάλα πήρε παραμάζωμα και την καλή μου φίλη,με την οποία αυτή τη στιγμή δε μιλάω.
Αναγνωρίζω το δικό μου λάθος ,από την άλλη είναι γεγονός και υπάρχουν πράγματα που δεν παύουν να με ενοχλούν.Με στεναχωρεί,θυμάμαι πως πέρυσι τέτοια μέρα είχαμε παράσταση και ζήσαμε απίστευτες στιγμές και δε σταματώ να την αγαπώ.
Σκεφτόμουν τι έκανα πέρσυ,τι θα κάνω φέτος.
Πιο ανέμελα μου φάνηκαν τα πράγματα πέρσυ,δε νιώθω το καλοκαίρι φέτος.
Εκτός από τη ζέστη δηλαδή ,που με έχει τρελάνει.
Αποφάσισα να κάνω διακοπές στην Αθήνα,και στην ουσία να αξιοποιήσω το χρόνο μου για να γράψω, να διαβάσω,να δω ταινίες,να σχεδιάσω και τέλος πάντων να ασχοληθώ με τα δημιουργικά μου πραγματάκια.Κάτι κάνω-όχι όσα μπορώ,αλλά κάτι.
Αρχισα και χορό,μετά από χρόνια-πονάει όλο μου το σώμα(δε φαντάζεστε πόσο).
Πράγματα υπάρχουν,διάθεση και λόγος να ασχοληθώ υπάρχει,όρεξη δεν υπάρχει.
Και όχι,δεν ειναι θέμα μιζέριας ή γκρίνιας,απλά κάποιες φορές είναι σαν τα πάντα να αλλάζουν αξία.
Αλλάζει η ανάγκη και άρα η προτεραιότητα.
Και αυτό είναι το ζήτημα: ότι υπάρχουν παντού μεταβλητές.Η ουσία,είναι να έχουμε και μια σταθερά.Γιατί,αν τελικά αυτή που νομίζαμε σταθερή τιμή αλλάξει,μαλλον κάναμε λάθος.
Με τις μεταβλητές μπορούμε να παίξουμε,αλλά να λύσουμε κάτι,άτοπο.
Θα μου πεις,πες μου ποιο είναι το πρόβλημα και ψάχνουμε τη λύση.
Σωστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου