Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

ΔΩΣ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΥΣΗ.

Φοράω λευκό και τα χρώματα της άμμου, ένα πράσινο τετράγωνο βραχιόλι και τσιμπάω σταφύλια στο δρόμο.
Χαζεύω την Αθήνα, περπατώ νευρικά και εντοπίζω κόσμο.
Κάνω σκεψεις, μαζεύω εικόνες, ήχους.Ό,τι προλαβαίνω.
Αγοράζω πετρόλ χνουδωτές παντόφλες.Θα περάσουμε καλά μαζί το χειμώνα, "κορίτσια".
Περνώ από τα σημεία της πόλης αυτά που αγαπώ και με πονάνε.Αυτά που με κάνουν να νιώθω.
Αυτά είναι τα αγαπημένα μου.Τα έβαλα στο φιλμ μου,τα φωτογράφισα στη μνήμη μου.
Κάθομαι και παρατηρώ με συντροφιά μια ροζ κρέπα.
Ροζ ήταν παλιά οι χνουδωτές παντόφλες και μπεζ δεν ήταν τα ρούχα, αλλά ο πρώτος έρωτάς μου.
Όλα κάνουν κύκλους και μπερδεύονται,σαν να μπαίνουν στο πλυντήριο.

Εχω πολαρόιντ,κλέβεις βόλβο;

Γειά σου, Αθήνα μου.

2 σχόλια:

  1. "Εχω πολαρόιντ,κλέβεις βόλβο;"

    εντυπωσιακό δείγμα αυτόματης γραφής.. :)

    δες το βίντεο που σου έλεγα το Σάββατο..
    http://www.youtube.com/watch?v=K_jaLgJSaRs

    ΑπάντησηΔιαγραφή