Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

禅宗.

Η μέρα σήμερα είναι πολύ χαλαρή.
Με ανησυχούν οι χαλαρές μέρες,αλλά τις απολαμβάνω.
Ειναι οι μέρες αυτές που απολαμβάνεις να είσαι μόνος και δεν επιδιώκεις τίποτα.
Απλα καλή χαλαρή διάθεση.
Ψώνισα για το σπίτι,περπάτησα και λίγο,εβαλα πλυντήριο,άπλωσα και μυρίζει ωραίο καινούργιο μαλακτικό-αχ-, πέταξα πολλά σκουπίδια-λατρεύω το σπίτι μου καθαρό-πήρα ένα δέμα που είχε μέσα τσουρέκια απο Θεσσαλονίκη,καρυδάκι γλυκό και μέλι και από εκείνη την ώρα τσιλάρω γράφοντας στον υπολογιστή με Thievery Corporation να μου φτιάχνουν τη διάθεση.
Απόλαυση.
Τίποτα δε χαλάει την ατμόσφαιρα,ούτε το σπασμένο βάζο με το μέλι,ούτε τα γυαλιά που μου μπήκαν στο χέρι,ούτε τα άρθρα που διάβασα,ούτε η χαζομάρα των συμπολιτών μου στο δρόμο
Κάνω σκέψεις, φτιάχνω ρομαντικές εικόνες και γελάω με την κατάσταση του κόσμου αντί να κλαίω.
Εχω φτάσει σε "Ζεν" καταστάσεις.

(Αν αύριο δε γκρινιάζω, πρέπει να ανησυχήσει κάποιος.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου