Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

CATWOMAN.

http://data.whicdn.com/images/26672615/cute-cat-pictures_19_large.jpgΜε κυνηγάει κάτι στη ζωή μου τα τελευταία δυο χρόνια.
Γάτες.
Εννοώ,πως βρίσκω συνεχώς συμπαθητικά γατάκια στο δρόμο και όλο πάω να τα μαζέψω,τα λυπάμαι και δεν μπορώ να τα αφήσω.Κατάρα!

Δεν μπορώ να τα κρατήσω,δυστυχώς.
Αναρωτιέμαι αν θα μπορέσω ποτέ να έχω κατοικίδιο.
Βέβαια,τα ζώα μου δείχνουν αγάπη και εγώ ανταποδίδω με την πρώτη ευκαιρία,αλλά πραγματικά πονάει η καρδιά μου όταν πλασματάκια, μου νιαουρίζουν αγαπησιάρικα και ζητούν προστασία.
Σήμερα με περίμενε έξω από το σπίτι μια όμορφη γατούλα που μάλλον από κάπου χάθηκε, υπήρξα σκληρή και έκλεισα την πόρτα ενώ κοιτούσε.
Δεν μπορώ να κοιμηθώ.Αν την ακούσω θα κατέβω να τη μαζέψω.
Ρε,μιάου,ρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου