Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

ΒΑΦΗ ΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΗ.

Είμαι ενθουσιασμένη που μπήκε ο Οκτώβρης.
Από μικρή έλεγα πως είναι ο αγαπημένος μου μήνας-επειδή έχω γενέθλια, φυσικά.
Όσο μεγαλώνω τόσο τον ψιλοφοβάμαι.
Αλλά για κάποιο λόγο ανεξήγητο, είναι σαν να έχω κάνει  συμφωνία μαζί του να τον αγαπώ. 
Σήμερα,πρώτη μέρα του Οκτώβρη,έμεινα μέσα με ίντερνετ, μουσική, πλυντήρια και καθαριότητες.
Πολύ το χρειαζόμουν.Αχ.
Χαλάρωσα και κλείστηκα στο λιλά υπνοδωμάτιο για να σκεφτώ και να ονειρευτώ με την ησυχία μου.
Μου ήρθε μια ιδέα.
Τί χρώμα να έχουν οι μήνες άραγε;
Κόλλησα στο εξης: Χωρίς να το θέλω,στη μνήμη μου δεν έχω θερμά χρώματα,τα απωθώ.
Είμαι ερωτευμένη με το μπλέ.
Οι μήνες, όσο έπαιζα με τη φαντασία μου, άλλαζαν τόνους, αλλά στο τέλος αυτοί που με θλίβουν πήραν τα πιο όμορφα χρώματα.
Ο Οκτώβρης είναι το μοναδικό πορτοκαλί πράγμα που είχα ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου