Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Ο ΣΟΠΕΝΑΟΥΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΙ.

Αγαπώ τους σκαντζόχοιρους.(το 'χω ξαναπεί εδώ άλλωστε )
Μια μέρα μιλώντας με ένα φίλο στο τηλέφωνο, μου είπε πως διαβάζει Schopenhauer και μου ανέφερε διάφορες σκέψεις του.(Μπορώ να πω πως ταυτιζόταν μαζί του και όχι άδικα.Του πάει αρκετά και χωρίς να προσπαθεί για αυτό.)
Ξαφνικά έπαθα το σοκ της ζωής μου.Ανατρίχιασα.
Οι σκαντζόχοιροι, για να μην κρυώνουν το χειμώνα, βάζουν τα αγκάθια τους ανάμεσα στα αγκάθια των άλλων σκαντζόχοιρων.Αλλά εάν πλησιάσουν περισσότερο απ'ότι πρέπει, τρυπιούνται.Αυτή είναι λοιπόν και η σωστή απόσταση στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.
Τόσο κοντά ώστε να θερμαίνουν ο ένας τον άλλο, αλλά και τόσο μακριά ώστε να μην πληγώνονται.
Δεν θυμάμαι εάν το έπλασα εγώ τόσο παραμυθένιο στο μυαλό μου ή αν ήταν ακριβώς αυτό που έλεγε.Ίσως αυτό χρειαζόμουν να ακούσω.
Από τοτε δεν το έχω βρει να το διαβάσω,αλλά δεν ηθελα να ψάξω κιόλας.
Μου άρεσε αυτή η σκέψη.Στην τελική αγάπησα τους σκαντζόχοιρους και εντυπωσιάστηκα τόσο που το χρησιμοποιώ σαν μότο στη δική μου ζωή για να κατανοώ κάποια πράγματα και σαν συμβουλή σε άλλους ανθρώπους.
Το γράφω λοιπόν και σε εσάς και ελπιζω να σας συγκινήσει όσο εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου