Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΡΙΟΛΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ.

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια σκέψη.
Εμπειρικά, σε όλους τους τύπους σχέσεων-πόσο μάλλον στα ερωτικά- συνειδητοποίησα πως όλα γυρνάνε μπούμερανγκ.
Ναι,ξέρω,μπορεί να πείτε ''τι μας λες τώρα'' αλλά πραγματικά νομίζω πως δεν είναι γενίκευση και συμβαίνει πάντα
Και μάλιστα σε αναλογία.
Με όση φόρα μπαίνεις σε μια σχέση τόσο απότομα θα φας την ψυχρολουσία, όσο πολύ θες στην αρχή τόσο θα ξενερώσεις στο τέλος, όση ενέργεια δώσεις τόσο θα κουραστείς.Όσο γρήγορο,τόσο σύντομο.Όσο εύκολο να χτιστεί,τόσο και να γκρεμιστεί και το αντίστροφο.
Όταν ήμουν μικρή και μου έκαναν δώρα, συνήθως γινόμουν σκατόπαιδο στο καπάκι.
Το ότι πέρασα υπέροχη παιδική ηλικία, μου έχει καταστρέψει την μετέπειτα ζωή μου.
Στα ερωτικά και στα φιλικά μου, τα πράγματα κάνουν τραμπάλα συνεχώς και αλλάζουν με τρομερή ταχύτητα-άσχετα με το αν με στοιχειώνουν.(γκρ)
Εκεί που λες, νιώθω πλήρης, γίνεσαι κενός.
Στις αντιστροφες περιπτώσεις,που κάτι ξεκινά -ας πουμε- αρνητικά, είναι πιο περίπλοκο.
Ίσως επειδή τότε δεν έχεις την ορμή να εξελίξεις κάτι για να το δεις.
Αν βέβαια σκεφτούμε φιλίες στις οποίες μπήκαμε χωρίς όρεξη (πχ.από κοινούς γνωστούς) ή καταστάσεις (πχ.να αναγκαστούμε να μάθουμε μια γλώσσα) στην τελική μπορεί να βγει σε καλό.

Συμπέρασμα: Ευχή και κατάρα,άρτομα σε εσάς που ενθουσιάζεστε εύκολα.
Την πατήσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου