Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

ΤIMΕFUCK.

Αχ,τις τελευταίες μέρες είμαι πολύ κουρασμένη.
Κινηματογράφος,σπίτι,κινηματογράφος,σπίτι.
Κοιμάμαι στο μπράτσο του καναπέ,αγωνιώ για το πότε θα τελειώσει ένα πλυντήριο για να πέσω για ύπνο,χάνω συναυλίες και προβολές που θέλω να πάω, τα νεύρα μου κλατάρουν, με τους φίλους μου λέω που και που καμιά κουβεντα, θυμάμαι άτομα που αγαπώ και συγκινούμαι που μου λείπουν και αναρωτιέμαι πόσο εύκολο είναι να αλλάζει η ζωή μας.
  Από τότε που γύρισα από το καλοκαίρι μου φέτος,δεν έχω καταλάβει πως άλλαξαν όλα.Μια οι Νύχτες Πρεμιέρας, τα γενέθλιά μου(20!), νέος κόσμος, μεγάλες αλλαγές στο σπίτι,η νέα σχολή κινηματογράφου που πηγαίνω,ταινίες και γυρίσματα, τα γκομενικά μου που έχουν αλλάξει, οι παρέες που δε βλέπω και οι νέες που απέκτησα, η προετοιμασία για Βερολίνο.Ντουφ!
Πόσες αλλαγές,πόσο γρήγορα πια.
Θυμάμαι πριν 2 χρόνια που πρωτοήρθα πόσο διαφορετικά ήταν όλα ή όταν άρχισα να σας γράφω.
Κάθεσαι και τα παρατηρείς κάποιες στιγμές και δεν ξέρεις αν θες να γελάσεις ή να κλάψεις.
Είναι γεγονός.Η ζωή μου τρέχει κατοστάρι και θα έπρεπε να κάνω κωλοτούμπες για αυτό.
Κατά τ'αλλα,μου λείπουν πράγματα και θα θελα να κάνω κάποιες παύσεις-οχι απλά για να πάρω ανάσες,αλλά για να απολαύσω κιόλας κάποιες σιωπές/εικόνες.Κάποια στιγμή ίσως ηρεμήσουν όλα.

Μην είμαι αχάριστη.Απλά ρε γαμώτο,ειλικρινά,είναι μερικές στιγμές όπως αυτή τώρα που γυρνάω κουρασμένη σπίτι και θέλω να χουχουλιάσω και αισθάνομαι μόνη.Εχω ανάγκη να νιώσω πως υπάρχουν άνθρωποι που με σκέφτονται και πως νοιάζονται για μένα που περνάω τα λούκια μόνη μου και πως οι άνθρωποι που σκέφτομαι δε με έχουν ξεχάσει,αλλά έστω υποσυνείδητα με έχουν στη μνήμη τους.Ανθρώπινα.Δε με νοιάζει η αναγνώριση και η δημοφιλία και όλα αυτά τα σκατά που εύκολα μπορώ να βρίσκω μόνη μου.

Μπορώ να γίνω ευτυχισμένη με το τίποτα ρε.

2 σχόλια:

  1. να έρθεις μια βόλτα από πάνω, να σου δώσουμε λίγο από το τίποτα μας, γιατί εμάς μας περισσεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς έχουμε μια μιζέρια να μοιραστούμε ούτως ή άλλως εδώ και 2 χρόνια.

      Διαγραφή