Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2012

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ.




Αγαπημένε μου Αγιε Βασίλη,

Αυτή τη χρονιά νομίζω πως ήμουν πολύ καλό κορίτσι και ελπίζω να με συγχωρέσεις αν στεναχωρησα κάποιους ανθρώπους.Δεν το ήθελα.Όπως όλοι θα ζητήσω κι εγώ κάποια πράγματα που αν μπορείς θα ήθελα πολύ να μου τα φέρεις με τη νέα χρονιά για να έχω ένα καλό ξεκίνημα.




Λεφτά.Για να τα δώσω σε ανθρώπους που ξέρω πως τα χρειάζονται και να μπορέσω να ζησω καλύτερα.
Τύχη.Πάντα χρειάζεται.
Υπομονή.Για τον ίδιο λόγο. 
Εναν καλό υπολογιστή,γιατί δεν έχω.(Αλλα αν μου φέρεις λεφτά θα πάρω μόνη μου)
Ενα μωβ κραγιον,γιατί έχω χασει το προηγουμενο και πολυ με στεναχωρεί. 
Και ξέρεις και τι άλλο αλλά ντρέπομαι να το πω δημόσια.


           ...and world peace.

Με αγάπη,
Ευτυχία

Υ.Γ:Πάντα μου άρεσε όταν ξυπνούσα και έβρισκα δώρα σου κάτω από το κρεβάτι ή το δέντρο,τα τελευταία χρόνια απορώ που δεν εχω βρει και ανησυχώ αν έχεις κάτι μαζί μου.Αν όντως συμβαίνει κάτι θα ήθελα να το ξέρω.Συγνώμη που έφαγα τα μπισκότα και ήπια το γάλα σου όταν ήμουν μικρή,δε θα ξανασυμβεί.
Επίσης,συγνώμη για τον ενικό,απλά αισθάνομαι οικειότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου