Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΒΥΣΣΙΝΙ ΦΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ.

Κάναμε ρεπεράζ σήμερα και είδαμε κάτι τρομερούς χώρους
Μακαρι να βγουν και όμορφες ταινίες.
Την προσπάθειά μου την κάνω πάντως να ξέρετε.Εχω ήδη στο μυαλό μου μπόλικες ιδέες,αλλά και πίεση για να τις υλοποιήσω.
Ακολουθεί συνειρμός.
Από μικρή πάντα μάζευα διάφορα που μου έκαναν εντύπωση-ειδικά ξεραμένα λουλουδάκια εβγαζα πάντα από τις τσέπες μου γιατί τα μάζευα και τα ξεχνούσα εκεί.
Ανακάλυψα κάτι μικρά βυσσινί μπιρμπιλάκια σήμερα στο δρόμο που είχαν πέσει από ένα δέντρο.
Τι φυτό να είναι αυτό άραγε; Το μάζεψα για να σας το δείξω κάπως και να μου πείτε τη γνώμη σας.
Περπατώ συνέχεια απο Μεταξουργείο και Κεραμεικό τον τελευταίο καιρό,χαζεύω στην Ομόνοια,έχει παντού φώτα-είναι τρομερό-και ανακαλύπτω ρομαντισμό σε κάθε γωνία.
Μου κάνει εντύπωση που είμαι μακριά από αυτή την κατάσταση.
Το έλεγα και σε ένα φίλο χθες.Πώς αλλάζουν οι καταστάσεις!
Το παρατηρώ συγκεκριμένα στο θέμα του ύπνου.Η μοναξιά στον ύπνο είναι τρομερή.Ειδικά όταν τη συνηθίζεις.Ακόμα δεν μπορώ να απλωθώ στο κρεβάτι μου και κοιμάμαι σαν μπαλίτσα-ίσως είναι και το κρύο.Αλλά πλέον δε ζητάω αγκαλιές και χουχουλιάσματα.Δεν ξέρω γιατί.
Μου λείπουν όλα αυτά.Πολύ μου λείπουν.
Μου φαίνονται μακρινά γαμώτο.Πως αλλάζουν όλα.
Πολλές φορές συνειδητοποιείς αυτή την αλλαγή στα πρόσωπα.
Πρώτο ενικό,πρώτο πληθυντικό.Εμεις κι εγώ.
Εσύ;
Είδα πως δημοσίευσαν στη Lifo το ερωτικό κείμενο μου.
Κοίτα να δεις ρομαντισμό που έχω ώρες ώρες.
Δεν ξέρω αν θέλω να κλάψω ή να γελάσω.
Μαλλον θα πέσω για ύπνο και δε θα χρειαστεί να αποφασίσω.Τί πρωτότυπο.
Όπως κάθε βράδυ.

2 σχόλια:

  1. είναι πολύ ωραίος ο τρόπος που γράφεις μαρέσει! διάβασα το κείμενο σου στη lifo και ήταν πολύ συγκινητικό και μελαγχολικό. καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ,Ρέα! Όπως θα δεις και εδώ,υπάρχει μπόλικη μελαγχολία και αρτομίαση .Join the club. :)

      Διαγραφή