Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ FACEBOOK ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Πρώτες μέρες χαλάρωσης μετά τα γυρίσματα και με αγκαλιά το αερόθερμο έκατσα να απολαύσω την ησυχία μου.Αύριο είναι παραμονή χριστουγέννων και όλο και κάποιο παιδάκι θα χτυπήσει να πει τα κάλαντα.Δε θα ανοίξω την πόρτα είτε επειδή θα κοιμάμαι/λείπω είτε επειδή θα ντρέπομαι την αμηχανία.Ο κόσμος κάνει σαν τρελός με τα ψώνια και ζηλεύω,πρέπει να πάρω κι εγώ δώρα.Χθες πέρασα καλά,έκανα τις βόλτες μου,ξενύχτησα μετά από καιρό,γκρινιαξα όσο πατάει η γάτα,χόρεψα όμως και γενικά αγαπες και λουλούδια. :)

Σήμερα ζεν λοιπόν,ανοίγω το Facebook .
"Πώς νιώθεις;","Καλησπέρα!Τί γίνεται;", "Πώς είστε;", "Τί συμβαίνει;" ,με ρωτάει το Facebook.
Πόσο με φρικάρει αυτό.
''Ε,τα ίδια",απαντώ εγώ και αναρωτιέμαι αν θέλω να ρωτήσω τα νέα του για να μη φανώ αγενής.
Λες να κρύβεται από πίσω κάποιος διαχειριστής που να θέλει όντως να μάθει αν είμαι καλά;Ζω σε ταινία επιστημονικής φαντασίας;Περίεργα πράγματα.


Μπράβο στο Facebook,τέτοιες χριστουγεννιάτικες μέρες δεν πρέπει κανεις να νιώθει μόνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου