Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

ΧΟXO.GOSSIP GIRL.

Μετά από καιρό είχα μια ελεύθερη μέρα.
Κοιμήθηκα μέχρι το μεσημέρι και όταν ξύπνησα παρήγγειλα απ'έξω φαγητό.Αυτό δεν το κανω ποτέ γιατί σκέφτομαι πως δεν έχω λεφτά και πως θα παχύνω.Το έκανα λοιπόν.
Ανοιξα και τη σόμπα και ήμουν μέσα στη ζέστη.Εβαλα και είδα τον τελευταίο κύκλο του Gossip Girl.
Τι πίκρα πηρα,δε λεγεται.Όλα τα ωραία τελειώνουν κάποια στιγμή,κλείνουν οι κύκλοι.Αχ,είμαι εύαίσθητη ψυχή βλέπετε,κάτι τέτοια μικρά με συγκινούν.Αυτή η σειρά(και το sex and the city)ήταν οι κρυφές κοριτσίστικες χαρές μου που κάνουν το ευχάριστο ιντερμέδιο στην βαριά σινεφιλία μου.Νοστάλγησα τις σχολικές μέρες που γυρνούσα το σαββατο απογευμα για να δω επεισόδια.Και τώρα τι θα βλέπω;Σκατά.Θα το ρίξω πάλι στον κινηματογράφο γαμώτο.
Η μέρα μου φάνηκε πως θα αφιερωθει στην εφηβική μου ζωή.Όσο περίμενα να ζεσταθεί το νερο έκανα διάφορα χορευτικά στον καθρέφτη μου και επιτέλους περιποιήθηκα λίγο τον εαυτό μου.Εκανα μπάνιο τραγουδώντας δυνατά και έβαλα πλυντήριο.Βαφτηκα κιόλας,αλλά δε βγήκα.Ηπια ένα τσάι και έκατσα στον υπολογιστή με ενα ροζ λουλουδάτο φόρεμα που είχα να βάλω από τότε που είχα γκόμενο και σκέφτηκα πόσο ωραίο θα ήταν ένα πάρτυ με ποπ.Βαρέθηκα να ακούω συνέχεια πράγματα που με βάζουν στη διαδικασία να σκέφτομαι ή να θέλω να πάω σε γκρουπ θέραπι.Περιμένω να τελειώσει το στεγνωτήριο εδώ και έναν αιώνα και γράφω κειμενα,περνάω φωτογραφίες και σκέφτομαι πόσο περίεργη μου φαινεται αυτή η μέρα.
Αύριο έχω πάλι πανικό.
Και μετά σου λένε πως οι σειρές από τη ζωή είνα βγαλμένες.Σνιφ.

1 σχόλιο: