Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Ε ΡΕ ΠΡΟΥΣΤΗ ΜΟΥ.

Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; 
Λευκά απλωμένα σεντόνια ανεμίζουν σε ταράτσα.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;  
Το αδιέξοδο,η αμνησία,η τρέλα,ο χρόνος.Διαλέξτε.
Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; 
Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική.
Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; 
Στο πρωινό μου ξύπνημα και συμμάζεμα.
Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους;  
Για καμία.Ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει.
Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο;  
Τον ξερόλα.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; 
Όταν σκέφτεσαι τι θέλεις και δεν έχεις, σκέψου τι δεν έχεις και δε θελεις.
Τι νοσταλγείτε περισσότερο; 
Τα δωράκια του Happy Meal, Κυριακή απόγευμα μετά από σινεμά το 1997.
Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; 
Εχω συγχωρήσει.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; 
Το ταξίδι.
Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή;  
Τη σοβαρότητα.
Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας;
Αντιφατικότητα.
Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον;
Το αληθινό γέλιο.
Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; 
Την εμπιστοσύνη. και την κατανόηση.
Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; 
Να προσέχω και να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου.
Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; 
Πριν μερικές μέρες.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; 
Ότι (δι)αρκεί.
Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας;
Είμαι σκούρο μπλε σχεδόν μαύρο.
Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; 
Οι φανταστικοί μου.
Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; 
Σιωπή θέλω.
Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; 
Να ελπίζεις.
Πού θα θέλατε να ζείτε; 
Στο σπίτι μου.
Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση;
Να παρατηρώ περπατώντας και να φτιάχνω διαλόγους στο κεφάλι μου ενώ κοιτάω τον καθρέφτη του μπάνιου.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; 
Όταν νιώθω πολύ άβολα.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας;
Δεν μπορώ να αποφασίσω.
Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά; 
Πω,απίστευτο.
Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας;
Κάθε μέρα αλλάζει.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; 
Δεν μετανιώνω για κάτι-ίσως αν πλήγωσα κάποιους ανθρώπους.
Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένη;
Σε διαφορετικούς χωροχρόνους.Ακόμα και στον ύπνο μου.
Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε;
Θα ήθελα να κάνω μαγικά.
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; 
Δεν τους έχω διαβάσει ακόμα.Μου ήρθε στο μυαλό ο Quino .
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας;
Η Κική.
Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας;
Κάποιοι συγγενείς που αγαπώ.
Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα;
Αρης(από Αριστοτέλης) και για γυναικεία είμαι αναποφάσιστη.Και το δικό μου καλό είναι.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο;
Τη στασιμότητα,τη μετριότητα και την αδιαφορία.
Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση;
Προβληματισμένη σούπα.
Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό;
Θα έβγαζα τους φρονιμίτες μου χωρίς να πονέσω.
Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό;
Θα την ένωνα και θα την έκλεινα σε μια μπάλα για να την προστατεύσω από το χρόνο.
Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία;
Το ότι κάποιοι άνθρωποι ενδιαφέρονται για μένα.
Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε;
'Αρτομο.

3 σχόλια:

  1. τελικά δεν είμαι μόνο εγώ που κοιτάω τον καθρέφτη του μπάνιου και φτιάχνω διαλόγους στο μυαλό μου! χαίρομαι πολύ γιατί νόμιζα πως ήμουνα τρελή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα,αλήθεια το κάνεις; Κι εγώ ένιωθα τόσο μόνη σε αυτό.Επίσης όταν έπαιζα κούκλες εκανα τους διαλόγους από μέσα μου και δε μιλούσα δυνατά.

      Διαγραφή
    2. Ναιιι το κάνω ακόμα αρκετά συχνά. Ασυναίσθητα θα μπορούσα να πω. Αααα με τις κούκλες εγώ δεν τα πήγαινα καλά. Τις κούρευα και τις ξέντυνα και μετά τις παρατούσα. Αυτό το έκανα με τον αρκούδο μου.

      Διαγραφή