Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

BLUE MONDAY.

Σήμερα θεωρητικά είναι η πιο καταθλιπτική μέρα στον κόσμο.
Μπλέ Δευτέρα.
Εγώ την πέρασα όπως και άλλες μπλε μέρες μου.
Περνώ ένα περίεργο είδος κατάθλιψης.Σε άλλες στιγμές είμαι ενθουσιασμένη και γεμάτη ενέργεια και άλλες κοιμάμαι όλη μέρα και ξυπνάω τη νύχτα και το μόνο που κάνω είναι να πονοκεφαλιάζω από τις σκέψεις.
Αλλά δε με ενοχλεί.Ξέρω ότι η διάθεση μου αλλάζει και αυτό το ρυθμίζω μόνο εγώ.
Νιώθω ελεύθερη που μπορώ να τα ζω όλα αυτά χωρίς να τα φοβάμαι.Από την άλλη είμαι απογοητευμένη και χώνομαι μέσα στα βαριά μου παπλώματα και προσποιούμαι πως δε θέλω να καταλάβω πως είναι μέρα.
Τα ερωτικά μου με προβληματίζουν αυτό τον καιρό ιδιαίτερα Ακριβώς επειδή απουσιάζουν.
Και δεν έχω καμία διάθεση να ασχοληθώ μαζι τους.
Νιώθω πως όλα θα καταλήξουν στο ίδιο ενοχλητικό αίσθημα και πραγματικά δεν μπορώ να προσπαθώ.Καιρό έχω να ενδιαφερθώ ουσιαστικά,να θέλω να ειμαι μαζί με κάποιον,να είμαι δοτική και αληθινή μαζί του.
Δεν εμπιστεύομαι πια καθόλου,τα βλέπω όλα κυνικά.Κρίμα.
Ψεμματα λέω.
Δεν έχω καιρό να ενδιαφερθώ.Και τί έγινε;
Δε θέλω να το παραδεχτώ.Φοβάμαι την απογοητευση.
Περίεργο τότε το γιατί θέλω πάντα να δυσκολεύω τη ζωή μου με ανθρώπους που απο μακριά φωνάζουν το ανέφικτο,ενώ θα μπορούσα να λειτουργώ πιο νορμάλ.
Αυτά σκέφτομαι και δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ παραπάνω,ούτε καν στο επίπεδο της κουβέντας επ'αυτών.Αντίθετα τα βλέπω στον ύπνο μου ή τα ζω μόνο στη φαντασία μου.Να γιατί μένω κλεισμένη στα παπλώματα όλη μέρα.
Είναι σαν να είσαι τρελά ερεθισμένος και να το πνίγεις τόσο δύσκολα που να ματώνεις δαγκώνοντας τα χείλη σου.Κι όταν σε ρωτάει κάποιος να λες ότι έσκασαν από το κρύο.

2 σχόλια:

  1. ρε συ ακριβώς αυτο δεν είχα ορεξη για τιποτα ουτε να σηκωθω απο το κρεβατι μου.....
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή