Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

2+2=5

τσατάροντας με τον Γκονταρ
Τα πέντε πράγματα που συνειδητοποίησα σήμερα:

5.Πως όταν σου καίγεται το κους-κουσάκι δεν υπάρχουν άλλα προβληματα στον κόσμο.Και πως-αν ειναι δυνατόν-μόνο εγώ καίω τα ζυμαρικά.
4.Λατρεύω τον Γκοντάρ.Και είναι τόσο γοητευτικός.
3.Θέλω κολασμένα να μάθω μαθηματικά.Για να το παίζω έξυπνη και να σας ζαλίσω στις θεωρίες.
Ωπ.αυτό το κάνω ήδη!
2.Οτι πρέπει να κάνω πιο πολύ παρέα με την Ηλιάνα.
1.Είμαι ένας αισιόδοξος random thought generator.
(και αγαπώ αληθινά οτιδήποτε μου βγάζει θετικότητα:από το χαμόγελο της κουκλας μου της Κικής,το Ρίκυ Μάρτιν,τα σκυλάκια που κουνάνε την ουρά τους μέχρι τους κεραυνοβόλους μου έρωτες.)

4 σχόλια:

  1. 1) Καίω κι εγώ ζυμαρικά (και φακές επίσης) 2) Δε σχολιάζω συχνά, αλλά σε διαβάζω και μου φτιάχνεις τη διάθεση 3) Θέλω να μου μάθεις πως γινόμαστε αισιόδοξοι thoughts generators 4) Το βιντεάκι της Πρωτοχρονιάς γαμεί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μόνο που έγραψες για το βιντεάκι είσαι random thought.όσο για το αισιοδοξη,χμ χμ χμ.δεν ξέρω.για δες.τα χείλη σου είναι χαμογελαστά όταν είσαι σιωπηλή; χαίρεσαι με την ευτυχία των άλλων; προσπαθείς να μην έχεις εμπαθεια και κακεντρεχεια γυρω σου; ίσως να εισαι αισιοδοξη και να μην το εχεις συνειδητοποιήσει :) (υγ,σε ευχαριστω για όσα μου γράφεις,με κάνουν πιο ευτυχισμένη)

      Διαγραφή
    2. Τιμή μου να βοηθάω στην ευτυχία κάποιου! (Επίσης είδα από φουμπού πως μένεις Βερολίνο, οπότε εκτός από ευτυχισμένη θα σε έλεγα και τυχερή!) Διάβασα τώρα όσα έγραψες πιο πάνω, και αφενός συμφωνώ απόλυτα και τα λες τελειότατα, αφετέρου, δεν ξέρω. Τα χείλη μου δεν χαμογελούν συχνά όταν είμαι σιωπηλή, κι ίσως έχω υπάρξει κι εγώ κακιά και εμπαθής, σε άτομα που υπήρξαν προς εμένα. Τέλος πάντων. Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Blur! βερολίνο θα πάω από απρίλιο,το έγραψα για να το αποδεχτώ.κατσε να δούμε.φιλιά

      Διαγραφή