Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ.

Είμαι ερωτευμένη.
Το ξέρω και δεν το λέω.
Ντρέπομαι.
"Ελα μωρέ θα πάω Γερμανία",σκέφτομαι.
Η εύκολη λύση, μάθαμε με τη φυγή τώρα.
Άφησέ με ήσυχη ρε αίσθημα.Δε μας παρατάς.
Θα νευριάζω με τα πάντα τώρα.Θα σκέφτομαι αυτό που δε θέλω τώρα.
Θα είναι όλα ωραία στη ζωή μου και εγώ θα σκέφτομαι αυτό πάλι.
Γυρνάω σπίτι,με παίρνει ο ύπνος σε ταινία.Δεν είχα κοιμηθεί την προηγούμενη μέρα.
Ακουγα μουσική με κλειστά μάτια.Νιώθουν οι νεκροί.
Κοίτα να δεις που είμαι καλά.
Ξέρω πως αν δω γνωστό θα χαμογελάσω και θα είμαι ευχάριστη.
Κάνω πλάκα,ενδιαφέρομαι,μιλάω,είμαι άνετη.Το μυαλό μου εκεί.
Μου λεω να μη σκέφτομαι,με πείθω να μη θυμάμαι,να διαγράψω,να απωθώ.
Ανεβαίνω προς το σπίτι.Όλα μου φαίνονται ψόφια και μάταια.
Περπατάω σταθερά.Θέλω να φάω.
Θα πάρω πατατάκια να πνίξω τον πόνο μου.Δε γαμείς.
Σκατά χύνονται από παντού,η επιθυμία μου καίγεται.
Χίλια κομμάτια.
Τα μαλλιά μου είναι ενοχλητικά μακριά.Νυστάζω.
Συγκινήθηκα πάλι,θέλω να κλάψω.
Τι μου συμβαίνει.Όχι όχι,δεν είναι αυτό.
Με ξαναπιάνουν τα ερωτικά μου και οι συνειρμοι.Ουφ,κατάρα.Τι προβλέψιμο.
Δε θέλω να πάω πουθενά,δεν έχω κουράγιο.
Με έχουν καλέσει,έχουν ερθει να με δουν,τους αγαπώ όλους,αλλά δε νιωθω άνετα.
Μη με μισείτε σας παρακαλώ.
Όπου κι αν είμαι.Πόσο θα ήθελα να είσαι κοντά μου.
Κατάρα,πάλι σκέφτομαι.
Ο Ο.λέει να φάω το χαστούκι της τόλμης.
Δεν είναι αυτά για μένα,εγώ είμαι ερωτευμένος άνθρωπος.
Και αυτοί φοβούνται περισσότερο απ'όλους.Σκατά.
Ακόμα να κάνω έρωτα στο αστεροσκοπείο.
Μπα,τίποτα δε θα σου πω.
Θα φύγω για να είμαι ασφαλής.

3 σχόλια:

  1. ώρες ώρες η φυγή είναι λύση. άλλες φορές όμως είναι μαλακία. γιατί κάποια πράγματα να μην είναι όπως τα θέλουμε εμείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως γιατί εμείς είμαστε μόνο το 50%. και υπαρχει η αναγκη του αλλου.πω.θελω να κλαψω.

      Διαγραφή
    2. κλαψε by the way ισως σε αφησει λίγο. αλλα μην πεσεις σε καταθληψη. εγω οταν παθαινω τετοια σκεφτομαι τι εχω ναν κανω αυριο μεθαυριο και τι με περιμενει οποτε.. αμεσως πουφ φευγει!!!

      Διαγραφή