Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΦΙΛΜΑΚΙ.

Χθες και προχθες εμφάνιζα το τρίτο σουπερ 8 φιλμ μου.
Αρχικά δεν μπορούσε να φορτωθεί σωστά,μετά η εμφάνιση πήγε καλά,στο άπλωμα έκανε όλο κολπάκια και στο τέλος αρνήθηκε να προβληθεί.
Ο προτζέκτορας άρχισε να το τσαλακώνει και αν και προσπαθήσαμε πολλές ώρες,τελικά μάταιο.Το καημένο.Μαζί μου σε αυτό ο Α. και ο φίλος μου,ο Κ. μέχρι το τέλος με τον οποίο δεν καταλάβαμε πως φάγαμε τη μέρα μας.
Πολύ πίκρα.
Αυτή τη στιγμή το έχω εδώ,μαζί μου και το χαζεύω καρέ καρέ.
Είναι τόσο όμορφο.
Θυμάμαι πως είχαμε μείνει στο απόλυτο σκοτάδι για άπειρες ώρες έχοντας τελειώσει κάθε πιθανή κουβέντα προς συζήτηση με τις γκάφες και τις κινήσεις στο σκοτάδι και το γέλιο που είχε σε μικρες στιγμες,το ότι μετά δεν μπορούσαμε να δούμε το φως και χαμογελαω.

Αυτή είναι η χαρά της δημιουργίας.
Να μας ζήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου