Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΓΑΜΑΕΙ.

Δεν αντέχω τη γκρίνια για τις αποκριές.
Δείτε το θετικά.Mη σκέφτεστε πόσο χάλια θα περάσετε ή πόση παρακμή θα συναντήσετε.Αν δε σας αρέσει κάτι, κάντε το καλυτερα.
Είναι μια τρομερή ευκαιρία για χορό και πάρτυ.
Τί κάνω εγώ για να το χαρώ;

1.Δεν σκέφτομαι ποτέ πως  είμαι υποχρεωμένη να ντυθώ κάτι ή να πηγαίνω σε αποκριάτικα πάρτυ κλπ.
Πάω όπου τύχει και αν μου έρθει η όρεξη, βάζω ό,τι έχω σε απωθημένο.
Ράντομ φαν ιζ όλγουέιζ μπέτερ.

2.Πετάω έξω όλα τα αποκριάτικα που είχαμε από μικρά και γίνεται πανικός.Θα βρεις από μαργαρίτα σε νεκρή νύφη κι από πασχαλίτσα σε Μουλάν.(Είμαι κοριτσάκι-ας μην ξεχνάμε-και με κάτι τέτοια ενθουσιάζομαι.) Σερπαντίνες, κομφετί.Της πουτάνας.

3.Ευκαιρία να βαφτείς και να βάλεις όσα ντρέπεσαι τόσον καιρό.Καμ ον, παραδέξου το.
Εγώ τουλάχιστον μόνο τότε κατάφερα να βάλω βλεφαρίδες με φτερά και ρούχα με παγιέτες.

4.Η μουσική στα πάρτυ είναι πάντα χορευτική.Θες δε θες, έχεις τουλάχιστον ένα ποδαράκι που ολο και χοροπηδάει.Τα 'χουμε ξαναπεί.Ο χορός είναι ευτυχία.

5.Αφού ντυθείς κάτι, σκέψου πως μπαίνεις στο ρόλο και γουστάρεις.Υποστήριξε τη χαζομάρα σου για μια μέρα.Μην σκέφτεσαι αναλυτικά πόσο θλιβερό μπορεί να είναι κοινωνιολογικά κλπ.Σκέψου τις άλλες μέρες.Αυτές τις μέρες,αφού ντύθηκες κιόλας, απλά χόρευε.Παρατήρησε τι έχουν ντυθεί και οι άλλοι γύρω σου.Αυτές οι επιλογές είναι πολύ ενδιαφέρουσες πάντα.Ντυνόμαστε κάτι που θέλουμε να είμαστε/κάτι που ζητάμε να δείξουμε στους άλλους/κάτι που χλευάζουμε; χμ χμ χμ 

6.Φλέρταρε και γνώρισε κόσμο.Το πιο εύκολο.Ποτό,χορός,φωτάκια και πάρτυ.Κόλαση.

7.Η μαγική στιγμή που κάνει παύση η μουσική πριν δυναμώσει,εσύ είσαι μέσα στις καύλες από το χορό, πονάει το σώμα σου, αλλά τινάζεσαι όπως το πόππερ με τα γκλιττερ που έσκασε μόλις.Ενθουσιασμός.Τί επαναστάσεις και μαλακίες.

8.Κάθε χρόνο βρίσκω ευκαιρία και βάζω αγαπημένα μου 90s κομμάτια.Χορεύω σε όλο το σπίτι το χορευτικό από το πιο αγαπημένο μου βίντεο κλιπ στον κόσμο, καταλαβαινω πληρως γιατί όλα είναι go go go ale ale ale, όπως λέει και ο Ρίκυ και χτυπιέμαι σαν χταπόδι από το mambo number 5  σε bloodhound gangrasputin, prodigy ,τζάκσον,the chemical brothers, βανίλα άις και ό,τι άλλο χορεύεται (μακαρένα και σάκης μέσα) μέχρι σημείο εξάρθρωσης.Πόσο θα θελα να ήμουν βραζιλιάνα με πούπουλα και να γυαλίζω.Καρναβάλι και σεξουαλική απελευθέρωση.

Φωτογραφία από την ετοιμασία στο σπίτι.
9.Συνήθως ντύνομαι κάτι εύκολο και έξυπνο για να μην παιδεύομαι.Φέτος ντύθηκα Juno.

10.Eίναι μια φορά το χρόνο το καρναβάλι.
Όχι,μπορείς να ντυθείς όποτε θες.Δε βλέπεις τί γίνεται έξω;Δεν πετυχαίνεις όμως τόση μαζική απενοχοποίηση, συνεχόμενη διάθεση για ξεφάντωμα, γυαλιστερά πράγματα και τσάμπα σουβλάκια κάθε μέρα.Μιζέρια έχουμε κάθε μέρα.Το placebo ανεμελιάς που σου δίνει το καρναβάλι για λίγες μέρες είναι ανεκτίμητο.Enjoy.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου