Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

ΘΕΛΩ.

Θέλω φιόγκους στα δώρα μου.
Θέλω πάρτυ στα γενέθλιά μου.
Θέλω αγκαλιές από τους φίλους μου.
Θελω να μην κρατάνε κακίες τα ζευγάρια όταν χωρίζουν.
Θέλω να χορεύουμε όλοι.
Θέλω να είναι δωρεάν το ρεύμα.
Θέλω να είναι δωρεάν το νερό.
Θέλω οι άνθρωποι να είναι ελεύθεροι.
Θέλω να μην είναι κανείς κακός.
Θελω μια μηχανή του χρόνου.
Θέλω να υπάρχει σεβασμός.
Θέλω να μυρίζουν καθαριότητα τα ρούχα.
Θέλω τα σπίτια να έχουν φως ήλιου και ανοιχτά παράθυρα.
Θέλω να μιλάνε οι γείτονες.
Θέλω να βλέπω κόκκινα μάγουλα, χαρούμενες βλεφαρίδες,λεπτούς λαιμούς, και μακριά δάχτυλα.
Θέλω να ακούω πιάνο.
Θέλω τα σκυλιά να μπαίνουν στα μετρό.
Θέλω να αγαπάω τη φωνή μου.
Θέλω να μην υπάρχουν άστεγοι και φτωχοί άνθρωποι.
Θέλω να μπορώ να κάνω μαγικά.
Θέλω να υπάρχει δικαιοσύνη.
Θέλω να τραγουδάμε στο μπάνιο.
Θέλω να περπατάω και όταν σηκώνω το κεφάλι μου να βλέπω ουρανό.
Θέλω να δοκιμάζω νόστιμα και διαφορετικά φαγητά.
Θέλω τα σπίτια να έχουν καθαρά μπαλκόνια.
Θέλω οι αρρώστιες να περνάνε με την αγκαλιά της μανούλας και κοτόσουπα.
Θέλω να κοιμάμαι σε αφράτα λευκά παπλώματα που μοσχοβολάνε.
Θέλω να υπάρχει φύση μέσα στις πόλεις και χώρος για περπάτημα,παιχνίδι,ποδήλατο.
Θέλω να εξαφανιστούν οι αρρώστιες και η κυτταρίτιδα.
Θέλω να μην υπάρχει εκμετάλλευση.
Θέλω να μυρίζουν οι λεμονιές και οι νεραντζιές στους δρόμους.
Θέλω να γαργαλιούνται όλοι.
Θέλω να υπάρχει ηρεμία.
Θέλω να μπορούν να γεμίζουν τα καλάθια στις αγορές.
Θέλω να μην υπάρχει παιδάκι παραπονεμένο.
Θέλω ένα παζλ Mordillo σαν αυτό του θείου μου.
Θέλω να μην ακούω γκρίνια και μικροπρέπειες.
Θέλω να έχουν όλοι χιούμορ και να γελάνε.
Θέλω να κελαηδάνε τα πουλάκια και να μην τους λέμε να σκάσουν.
Θέλω να μη φοβάται κανείς την αγάπη.
Θέλω να λέμε αλήθεια.
Θέλω ο πόνος να γίνεται δημιουργικός.
Θέλω να ενθαρρύνουμε τις προσπάθειες των αρτόμων.
Θέλω να τολμάνε και όσοι φοβούνται.
Θέλω να στηρίζουμε τις επιλογές μας.

Πολλά θέλω, αλλά δεν χωράνε να τα γράψω όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου