Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

ΑΡΧΕΣ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ.

Όπως θα έχετε καταλάβει πολλοί για μένα, η ψυχική υγεία σημαίνει κύματα.
Τη μια τα βλέπεις όλα αστεία, την άλλη ζεις το μεγαλύτερο δράμα κοκ.
Οι μέρες που είναι αφόρητες είναι αυτές που όλα συνωμοτούν για να εκνευριστείς.
Μου τη σπας εσύ που είσαι στο μετρό και δεν πας ένα βήμα πιο κει ενώ έχει χώρο.
Μου τη σπας εσύ που μασουλάς και είμαι υποχρεωμένη να σε ακούσω, αγενέστατε μαλάκα.
Μου τη σπάς εσύ,παιδάκι, που γκρινιαζεις.
Μου τη σπας κι εσύ, αδιάφορε γονιέ και αν μπορούσα θα σε σφαλιάριζα.
Μου τη σπας εσύ που είσαι μεθυσμένος για να είσαι ειλικρινής ή γενναίος.
Μου τη σπας εσύ που χορεύεις -και καλά από την τόση ανετοσύνη ή ελευθερία ή χιούμορ που σε κατακλύζει- με κάθε μαλακία που ακούς στα φεστιβάλ χωρίς ίχνος κριτηρίου.
Μου τη σπας εσύ που δεν εχεις αίσθηση του χώρου.
Μου τη σπας εσύ, φιλόδοξο γλοιώδες πλάσμα.
Θα εκραγώ αν συνεχίσω.
Συμπληρώνω στη λίστα μου εδώ με τα πιο εκνευριστικά πράγματα.

Πιο πολύ απ΄ όλα μου τη σπάει που αν πω όσα με εκνευρίζουν θα θεωρηθώ παράλογη και ευέξαπτη.
Και πώς όχι;
Ζούμε σε έναν πλανήτη που οι άνθρωποι γεννήθηκαν χωρίς να το επιλέξουν αν θα ζουν σαν άνθρωποι ή σα ζώα (χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τα ζώα).Οσοι δεν έχουν όρεξη να σεβαστούν τους άλλους καλώς.Είπαμε, είναι της μόδας η ηλιθιότητα,φοριέται πολύ.
Οι υπόλοιποι, γαργάρα.

1 σχόλιο:

  1. και παλι καταλαβαινω.και ταυτιζομαι. και μου δινεις και πατημα για αναρτηση που δεν ξερω ποτε θα γινει, αλλα θα γινει..Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή