Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

SHE-ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ.


Θα κλείσω αυτό το κεφάλαιο εδώ, με τον τρόπο που του ταιριάζει.Τετάρτη 25/9/13.
Τίτλοι τέλους για Αυτή.
Είδα την πρώτη μου ταινία στη μεγάλη οθόνη.
Ετρεμα και έκλαιγα από συγκίνηση.
Ακούγεται αστείο ή υπερβολικό, αλλά για μένα ήταν τόσο σημαντικό.
Ευχαριστώ όποιον ήρθε, όλους με τον καλό τους λόγο, όποιον ήθελε να έρθει ή όποιον θέλει ακόμα να τη δει και όποιον με στηρίζει.
Δε χρειάζομαι τίποτα άλλο.
Μόνο εμπιστοσύνη.
Η αυτοεκτίμηση είναι το ένα κομμάτι, η ενθάρρυνση είναι το άλλο.
Μετά έρχεται το θάρρος και το ένα βήμα ή μια ιδέα παραπάνω.
Η ελευθερία που έχουμε με τον εαυτό μας είναι σημαντική, αλλά εγώ φοβάμαι πολύ την αυτοεξορία.
Και γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό όλο αυτό.
Επιμένω να ευχαριστώ όσους δε φοβούνται να δίνουν αγάπη.
Και θέλω να ελπίζω πως θα επιμένω για όσο αντέχω και για όσο θέλω να δίνω κι εγώ.
Η ταινία μου έπαιξε στο σινεμά.
Είμαι ευτυχισμένη.
Σε Αυτή πάει πολύ η μεγάλη οθόνη.
Είναι όπως τη θυμόμουν.
Μου έλειψε, μου λείπει και θα μου λείψει.
Αλλά τώρα είναι για πάντα εκεί.
Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ.
Με αγάπη αρτομική,
Ευτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου