Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

31+1.


-κτουπ-
Χτυπάς το χέρι σου την ώρα που χορεύεις.
Δεν περίμενα να πέσεις, σαστίζω για μια στιγμή.
Στο τυλίγω και φιλάω τη μελανιά σου για να γίνει καλά πιο γρήγορα.
Πόσο αγαπάω τις μελανιές της χαράς στο λευκό δέρμα.
Με το άλλο, με αγκαλιάζεις και φέρνεις το κεφάλι μου στη γωνία που φτιάχνει ο κορμός με το χέρι.
Γωνία ζεστή και αγαπησιάρα, όπως όλα τα καταφύγια και τα ραντεβού στην ιστορία.
Τότε είναι η στιγμή για ησυχία.
Τότε που θες να κλάψεις και δεν μπορείς.
Μην ξέροντας αν είναι από αδυναμία ή δύναμη.
Νομίζω ότι βουλιάζουμε στο πάτωμα.
Πιο κάτω δεν πάει όμως.
Ο χώρος είναι προβολές της ψυχής μας.
Κοιτάω το ραγισμένο ταβάνι μας. Αραγε έχω δει πιο όμορφο ταβάνι στη ζωή μου;
Αρχίζεις να μου μιλάς και να εξηγεις πράγματα που ξέρω ήδη ή έχω φανταστεί.
Στο μυαλό μου, έξω έχει ήδη σκοτεινιάσει.
Σε τραβάω και ντυνόμαστε και πλενόμαστε και βάζουμε τα πιο χοντρά μας ρούχα, να μην κρυώνουμε.Το ένα πάνω από το άλλο, αυτό είναι το κόλπο.Μακάρι να οδηγούσα, εύχομαι μέσα μου, τέτοιες στιγμές.
Αλλά ας βγούμε στο κρύο να αναπνεύσουμε σαν άνθρωποι.
Όπως τότε, πριν από χρόνια που ήθελα να τρέχω στα πρώτα κρύα.
Θα πάμε στον πιο ωραίο δρόμο, στον άδειο, με τα δέντρα και τα Χριστουγεννιάτικα φώτα.
Εκεί που εντυπωσιαζόμαστε από όλα αυτά που δεν μπορούμε να αγοράσουμε.
Τα χνώτα στο κρύο προδίδουν αναστεναγμούς, δεν είναι για πολλά πολλά.
Αυτή τη φορά θα πάρουμε μια βαθιά ανάσα μαζί, συγχρονισμένη.
Σαν κολύμβηση.
Αν δεν κρύωναν τα χέρια μου θα τραβούσα μια φωτογραφία.
Εχω αγοράσει μια φωτογραφική μιας χρήσεως που κουβαλαω αυτές τις μέρες πάνω μου, αλλά ακόμα δεν έχω τραβήξει καμία.Απορώ γιατί λέει 31 και όχι 32.
Ξέχασα ότι με τράβηξες εσύ μια όταν ετοιμαζόμουν, αλλά θα το μάθω μόνο όταν εμφανιστούν.
Τότε θα ανακαλύψω πολλές φωτογραφίες που λείπουν.
Προς το παρόν, βάζουμε λίγο χιόνι στο χέρι σου για τη μελανιά και γυρνάμε γρήγορα στο γκρι μας σπίτι.
Βάζουμε ταινία και σε παίρνει ο ύπνος ένα κλικ πριν από μένα.
Ωραία τα κλικ.
Φτάνουν για να προλάβεις να χαμογελάσεις πριν κοιμηθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου