Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

4:48 PSYCHOSIS.

~
 Άντε γαμήσου που με απέρριψες, που ποτέ δεν ήσουν εκεί, άντε γαμήσου που με κάνεις να νιώθω σκατά, άντε γαμήσου που ρούφηξες  την αγάπη μου, την ζωή μου, γάμησε τον πατέρα μου που γάμησε την ζωή μου για τα καλά και γάμησε την μάνα μου που δεν τον άφησε αλλά περισσότερο απ’ όλους να πας να γαμηθείς εσύ Θεέ που με έκανες να αγαπήσω κάποιον που δεν υπάρχει.
Άντε γαμήσου άντε γαμήσου άντε γαμήσου.

Φοβάμαι την απώλεια εκείνης που ποτέ δεν άγγιξα
Η αγάπη με κρατά σκλάβα σ’ ένα κλουβί γεμάτο δάκρυα
ροκανίζω την γλώσσα με την οποία ποτέ δεν θα της μιλήσω
Μου λείπει η γυναίκα που ποτέ δεν γεννήθηκε
Φιλώ την γυναίκα ανάμεσα στα χρόνια που λεν πως ποτέ δεν θ’ ανταμωθούμε

Όλα περνούν
Όλα φθείρονται
Όλα ξεθυμαίνουν

Η σκέψη μου περπατάει με ένα δολοφονικό χαμόγελο
Εγκαταλείποντας την παράφωνη αγωνία
που βρυχάται στην ψυχή μου 

Δεν υπάρχει Ελπίδα Δεν υπάρχει Ελπίδα Δεν υπάρχει Ελπίδα
Δεν υπάρχει Ελπίδα Δεν υπάρχει Ελπίδα Δεν υπάρχει Ελπίδα

Ένα τραγούδι για την αγαπημένη μου, ν’ αγγίξει την απουσία της, την καρδιά της, το πλατύ χαμόγελό της. Σε δέκα χρόνια ακόμα νεκρή θα είναι.  Όταν θα ζω με αυτό, όταν θα το αντιμετωπίζω, όταν θα περνούν λίγες μέρες χωρίς καν να το σκέφτομαι, αυτή ακόμα νεκρή θα είναι. Όταν θα είμαι ηλικιωμένη και θα ζώ στους δρόμους και  θα έχω ξεχάσει το όνομά μου, αυτή ακόμα νεκρή θα είναι, θα είναι νεκρή, θα είναι νεκρή.


Τρόμος σε ανάπαυση

Μπορώ να γεμίσω τον χώρο μου
Μπορώ να γεμίσω τον χρόνο μου 
Αλλά τίποτα δεν γεμίζει το  κενό της καρδιάς μου


Πίστευα ότι δεν θα μιλούσα ξανά ποτέ αλλά τώρα γνωρίζω πως υπάρχει κάτι πολύ πιο σκοτεινό από την επιθυμία
Ίσως να με σώσει
Ίσως να με σκοτώσει
Ένα μελαγχολικό σφύριγμα που είναι το κλάμα καρδιάς που σπαράζει γύρω από το κολασμένο κύπελο στο ταβάνι του μυαλού μου.
Μια κουβέρτα από κατσαρίδες.
Σταματήστε αυτόν τον πόλεμο.
Τα πόδια μου είναι άδεια.
Δεν υπάρχει τίποτα να πω
Ακούστε τον ρυθμό της παράνοιας


Να πετύχω στόχους και φιλοδοξίες
Να προσπεράσω τα εμπόδια και να υιοθετήσω ένα υψηλό πρότυπο
Να αυξήσω την αυτοπεποίθησή μου με την επιτυχημένη εξάσκηση του ταλέντου 
Να ξεπεράσω τις αντιθέσεις
Να έχω έλεγχο και επιρροή πάνω στους άλλους
Να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου 
Να υπερασπίζομαι την ψυχική μου υγεία
Να διεκδικήσω το Εγώ μου
Να προκαλώ την προσοχή
Να με βλέπουν και να με ακούνε
Να διεγείρω, να καταπλήσσω, να συναρπάζω, να σοκάρω, να προκαλώ μυστήριο, διασκέδαση ή να μαγεύω τους άλλους 
Να είμαι ελεύθερη από κοινωνικές απαγορεύσεις 
Να αντιστέκομαι στην πίεση και στο σφίξιμο
Να είμαι ανεξάρτητη και να δρω κατά βούληση
Να αψηφώ την συνήθεια
Να αποφεύγω την ντροπή 
Να σβήσω την ταπείνωση αρχίζοντας πάλι να ζω
Να διατηρήσω τον αυτοσεβασμό μου 
Να καταπιέσω τον φόβο μου
Να ξεπεράσω την αδυναμία μου
Να ανήκω
Να γίνω αποδεκτή 
Να συνδεθώ με κάποιον και με ευχαρίστηση να δίνω και να δέχομαι
Να συζητώ με φιλικό τρόπο, να λέω ιστορίες, να ανταλάσσω συναισθήματα, ιδέες, μυστικά 
Να επικοινωνώ, να συζητώ 
Να γελώ και να κάνω αστεία
Να κερδίσω την εύνοια των επιθυμητών Άλλων
Να προσκολλούμαι και να παραμένω πιστή στους Άλλους
Να απολαμβάνω αισθησιακές εμπειρίες με τους ΄Αλλους
Να ταϊζω, να βοηθώ, να προστατεύω, να ανακουφίζω, να παρηγορώ, να υποστηρίζω, να περιποιούμαι ή να γιατρεύω
Να τρέφομαι, να βοηθούμαι, να προστατεύομαι, να ανακουφίζομαι, να παρηγοριέμαι, να υποστηρίζομαι, να με περιποιούνται ή να με γιατρεύων
Να σχηματίσω αμοιβαία, ισότιμη ευχάριστη, ανεχόμενη, συνεργάσιμη σχέση με τους  Άλλους
Να συγχωρεθώ
Να αγαπηθώ
Να ελευθερωθώ

- Είδες τα χειρότερα του εαυτού μου
- Ναι
- Εγώ δεν ξέρω τίποτα για σένα
- Όχι
- Αλλά σε συμπαθώ


Ελπίζω ποτέ να μην καταλάβεις
Γιατί σε συμπαθώ

Σιωπή.



~ επιλεγμένα αποσπάσματα από ταύτιση 
μέσα απο το έργο 4:48 ΨΥΧΩΣΗ, της Σάρα Κεην.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου