Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.



Τη φαντάζομαι στην πόρτα μου

Με ξυπνάει, μου δίνει ενέργεια, μου μαθαίνει να μαγειρεύω, κάνουμε ποδήλατο, ξαπλώνουμε, τρώμε, γελάμε, της μαθαίνω να γράφει γρήγορα ή να κάνει κόλπα με τα χέρια,
δοκιμάζουμε, δε μας αρέσει, μας αρέσει, χάνουμε την επικοινωνία με τις λέξεις,
έμαθα τη λέξη που μου είπες καλά;
ακούγομαι αστεία; εσύ τα λες πολύ ωραία, σιγά σιγά ανταλλάσουμε γλώσσες, συναλλασόμαστε συντροφιά, συντρόφους - που τι σημασία έχουν,  μόνες, κάνουμε μπουγάδα, ζωγραφίζουμε, επισκευάζουμε αυτά τα ενοχλητικά πράγματα που όλο χαλάνε στα σπίτια, μπλέκουμε με βαρετά αλλά μαζί είμαστε χαρούμενες, δε μας νοιάζει, ένα πλάσμα για φιλιά στο πρόσωπο,
τα κοινά πλάθονται, σ αγαπώ μ αγαπάς, δε θυμάμαι αν το λέμε,
οι φούστες σου μου είναι στενές, τα μαλλιά σου δε μαζεύονται όπως τα δικά μου, φοβάσαι κι εσύ τις μέλισσες ανακαλύπτω, κάνεις υπομονή και ησυχία, σε καθυστερώ στο δρόμο, περπατάμε με το ίδιο γρήγορο βήμα, θα μπορούσαμε να είμαστε αδερφές ή να γνωριζόμαστε χρόνια ή να ήμασταν φίλες από μωρά, δε σου αρέσει η μουσική μου, τη βρίσκεις στενάχωρη, εσύ θες να χορεύεις όπως χορεύαμε στο πάρτυ με την παιδική μουσική, με κάνεις ευτυχισμένη και δε με νοιαζει που μας κοιτάνε να χορεύουμε σαν ηλίθιες, οι λεπτομερειες που παρατηρει κανείς είναι ατελείωτες, πότε θα προλάβω να τις αγαπήσω όλες, πότε θα κοιμηθούμε μαζί χωρίς άγχος, πότε θα ξαναβρεθούμε στο ίδιο σπίτι, κάθισμα, προορισμό,
αγοράζουμε κάτι να θυμόμαστε τη μέρα, μαλώνουμε για τα λεφτά αλλά είναι ασήμαντα, θέλω να σου μαζέψω αυτή την τούφα μαλλιά από το πρόσωπο, με κοιτάς όλο αγάπη,
μου στέλνεις ένα γράμμα γεμάτο τις καρδιές σου και μια έκπληξη, σου απαντώ με εκπλήξεις από όλο το χρόνο που μπορώ να σου δώσω για να μοιραστώ μέσα σε ένα γράμμα,
 κορίτσι πετροκέρασο,  βρίσκω τις φωτογραφίες στο αυτόματο μηχάνημα, ντροπές,
αλλάζω πρόσωπα, αλλάζω από β ενικό σε γ ενικό, της απευθυνσης και της παρατηρησης, παρατηρηση όταν ο άλλος δεν σε ακούει αλλά ειναι εκεί, αλλάζω προσωπα σε σένα σε μένα, γίνεσαι Αυτή, σου πάει, αλλάζεις κι εσύ πρόσωπα, γίνεσαι εμείς, γίνεσαι κάποια που μου λείπει.

2 σχόλια: