Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

ATHENS IS SPEED.

Είμαι πάνω στη μηχανή.
Πια δεν έχω πόδια.
Τα έχω γαντζώσει διακοσμητικά στα πλάγια και με τα χέρια αγκαλιάζω.
Βλέπω έτσι όλη την πόλη.
Αθήνα μου, σ' αγαπάω, να σου λέω.
Κοιτάω μόνο κάτω.
Γκρι τρέχει.
Όλα βιάζονται.
Η φούστα μου είναι θάλασσα.
Τώρα που έρχεται το καλοκαίρι έχει παντού γαλάζιες κλωστές.
Η μελανιά στο μπούτι μοιάζει να έχει ιστορία.
Το παιδάκι του αυτοκινήτου το σκάει από μπροστά μου και τότε αρχίζει το κυνήγι.
Βουμ.
Η νευρικότητα σπάει με ένα μουρμουρητό του μυαλού.
Γρήγορα, με το βλέμμα, κλέβω λίγη ταχύτητα.
Η μηχανή φρενάρει απότομα, σαν να θέλει να με τιμωρήσει και με πετάει κάτω.
Με ακολουθούν ταχύτητες.
Ξαπλώνουν στο πάτωμα μαζί μου να δουν αν είμαι καλά.
Βαριανασαίνω.

Athens is speed. from Eftychia Iosifidou on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου