Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

LOVE IS NEEDING TO BE LOVED.

Είναι κάποιες φορές που αναλογίζομαι τι ανθρώπους και ποιους «έχω» γύρω μου και σαν παιδί κάθομαι και τους μετρώ σαν να φτιάχνω ένα σύγχρονο γενναιολογικό δέντρο. 
Αρχικά είμαι ευτυχισμένη που δεν εγκλωβίζομαι στη λέξη «έχω» και αν το κάνω, οι άνθρωποι που επιλέγω και με επιλέγουν είναι εκεί ή τους βρίσκω και με βρίσκουν κάπου, για να διαλύσουμε το όποιο εμπόδιο ανελευθερίας. 
Δε νιώθω εμπιστοσύνη, σταθερότητα ή σιγουριά.
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να βρω λόγο να νιώσω πληγωμένη και μόνη.
Είμαι άνθρωπος που ισορροπεί και σχετίζεται με τους άλλους ακόμα και ασυνείδητα.
Και μου φαίνεται πολύ φυσιολογικό αυτό. Κάτι άλλο ίσως να μην κατανοούσα.
Η εσωστρέφειά μου μπαλανσάρει με την κοινωνικότητα, ο δυναμισμός μαλώνει με την ηρεμία, οι επιθυμίες μου τραβάνε διαχωριστικές γραμμές από την εργασιομανία μου και οι προβληματισμοί μου προσπαθούν να αυτοαπαντηθούν μέσω των Αλλων.  
Τα βασικά και τα ανθρώπινα, δηλαδή.
Φυσικές δυνάμεις.
Νιώθω πολύ τυχερή.
Νιώθω ευγνωμοσύνη για πολλά, ακόμα και όταν αυτά ίσως να μην έπρεπε να τα αντιμετωπίζω θετικά. Μπορεί, επειδή γνωρίζω πως επιλέγω και στηρίζω τις επιλογές μου σαν αναπόσπαστα ζωτικά κομμάτια μου. Μπορεί, επειδή η ζωή είναι τόσο μικρή και φευγαλέα, που το κάθε παρόν είναι θετικό. Μπορεί επειδή αντιλαμβάνομαι τον κόσμο έτσι.
Η ευγνωμοσύνη είναι πηγή ευτυχίας.
Ευγνωμοσύνη σε οικογένεια, φίλες, φίλους, εραστές, δασκάλους και γνωστούς.
Ευγνωμοσύνη για στήριξη, ενθάρρυνση, πίστη και αγάπη που με κάνουν δυνατότερο άνθρωπο.
Ευγνωμοσύνη για την αμφισβήτιση, τις ερωτήσεις και τη στοργή που με κάνουν καλύτερο άνθρωπο.
Ευχαριστώ.


Love is real, real is love

Love is feeling, feeling love

Love is wanting to be loved 

Love is touch, touch is love
Love is reaching, reaching love
Love is asking to be loved 

Love is you
You and me
Love is knowing
We can be 

Love is free, free is love
Love is living, living love
Love is needing to be loved 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου