Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

HÉTÉROTOPIE.

Εχω τη μεγάλη χαρά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να μοιραστώ μαζί σας κάτι πολύ δικό μου. Τη δεύτερη ταινία μου μικρού μήκους.
Πέρυσι ήταν το She, φέτος είναι η Hétérotopie.Η Ετεροτοπία μου.
Όσοι έχουν παρακολουθήσει τις σκέψεις μου μέσα από τις Ιστορίες ενός Αρτόμου ή με γνωρίζουν προσωπικά, θα έχουν δει την ταινία να χτίζεται σιγά σιγά με απορίες και ιδέες σχετικά με το θέμα του χώρου. 



Η Hétérotopie:



Παρατηρώ.
Πυκνότητες, αραιώσεις, αποστάσεις, κενά, εμπόδια.
Συμφωνίες μια πόλης.
Τα κτήρια δημιουργούν σχέσεις οργανικές.
Έλξης και απώθησης.
Η ζωντανή εμπειρία της αρχιτεκτονικής ή η ποιητική του χώρου.
Οι πόλεις δε σχεδιάζονται σαν σύνολα.
Στη φαντασία μου, ενώνω τελείες σε ένα χάρτη.
Οικοσυστήματα.
Στις μεγάλες πόλεις, τη νύχτα, ο τέταρτος τοίχος σπάει.
Και έτσι, στήνονται θεατρικές σκηνές.
Είμαι θεατής των πόλεων.
Παρατηρώντας απ’έξω, σπάω την παράλληλη ζωή μας.
Χωρο-γραφώ.
Βλέπω σχέσεις.
Ανάμεσα στο φωτεινό διαμέρισμα και το διπλανό που εχει κρεμασμένη μπουγάδα.
Στο ζευγάρι που μιλάει στον τρίτο με την απουσία του ανθρώπου στον πρώτο.
Γίνομαι θεατής και έτσι αυτοί υπάρχουν για μένα.

Ο προσωπικός χώρος είναι το κύτταρο.
Μια μονάδα ανεξάρτητη και βασική φόρμα ζωής.
Μέσα της, τα μόρια αλληλεπιδρούν.
O χώρος ορίζεται από το άτομο και το άτομο από το χώρο του.
Πλέον,στις πόλεις των ενοίκων, όλοι ακροβατούν για να χωρέσουν.
Εχουμε ένα κοινό:
Οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να αφηγηθούν.
Προσωπικές ταυτότητες.
Ψυχογεωγραφία.
Παρατηρώ τα κτήρια κουτιά.
Τις ζωντανές ετεροτοπίες.
Βλέπω ιστορίες.
Οι χώροι των άλλων με γοητεύουν.
Ψάχνω τη σύνδεση ανάμεσα στις τελείες.
Εισβάλλω.
Γίνομαι κομμάτι του μέσα.
Βρίσκομαι πάντα έξω.
Καθρεφτίζομαι.
Βρίσκομαι απέναντι σε μένα.
Δεν είμαι εκεί, άρα είμαι εδώ.
Συλλαμβάνω την απουσία μου.
Γίνομαι Εγώ μέσω των Αλλων.

Παρατηρείτε.
Οι σκέψεις μου υπάρχουν επειδή υπάρχουν θεατές.

Εγώ υπάρχω επειδή οι Άλλοι υπάρχουν.







Η ταινία προβάλλεται την Κυριακή 21/9, στον κινηματογράφο Ideal, στις 18:00,στο πλαίσιο του Δ' Διαγωνιστικού Μικρού Μήκους 
στις Νύχτες Πρεμιέρας 2014.


Θα είναι η δεύτερη φορά που βλέπω ταινία μου στο σινεμά και νιώθω τόσο ευγνώμων γι αυτό.Σκέτη ευτυχία να κάνεις αυτό που αγαπάς και να μπορείς να το μοιραστείς όπως το ονειρεύτηκες.

Θα χαρώ να είστε εκεί. 
Tα λέμε μετά την προβολή. 


ΥΓ: Μερικά από τα ίχνη της διαδρομής μέχρι την κινηματογραφική αίθουσα: έναδύοτρία ,τέσσεραπέντεέξι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου