Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

22: ΓΕΝΕΘΛΙΑ 2014.



Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου.
Έγινα 22.
Ευχαριστώ ολόψυχα όλους για τις ευχές, τα μηνύματα, τα τηλέφωνα, τα δώρα, τις τυπικότητες, τις αγκαλιές, τα χαμόγελα, τα γράμματα και την αγάπη.
Νιώθω πολύ τυχερή.
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα κάνω ένα απολογισμό, ζω ήρεμα και προσπαθώ να συνειδητοποιώ πόσο ευτυχισμένη είμαι.
Μέχρι στιγμής η μέρα είναι γενναιόδωρη και σκέφτομαι πως ακόμα και αν ο χρόνος με αγχώνει, η ζωή μου ήταν και είναι τόσο γεμάτη που δεν μπορώ να έχω κανένα παράπονο.
Από μικρή οι άνθρωποι που είχα γύρω μου γιόρταζαν με τις χαρές μου και με έκαναν να νιώθω σημαντική για αυτούς, να νιώθω πως μου εύχονται με ειλικρίνεια να έχω τύχη, να είμαι δημιουργική και ευτυχισμένη. 
Πιστεύω πολύ, όπως λέει και ένας καλός μου φίλος, στα παραμύθια 
με έναν ντοκιμαντερίστικο τρόπο. 
Όντως, η ζωή είναι μαγική αν τη ζεις έτσι.
Αυτό είναι και το καλύτερο δώρο που έχω πάρει.
Η αγάπη αυτή που έχω λάβει, γιατί με έχει κάνει να ζω με τη γενναιότητα ή το θράσος ή τη φαντασία ότι μπορώ να συνεχίζω να κάνω αυτά που επιθυμώ/νιώθω/σκέφτομαι χωρίς να φοβάμαι στα εμπόδια. Και αυτό είναι κάτι που θα θελα να μπορώ να επιστρέφω κι εγώ στους άλλους. 
Πολλή αγάπη και ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου