Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!















Για όσες-όσους είναι στη Θεσσαλονίκη!

Διπλή προβολή για διπλό σκοπό.

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014.
Στο Art Core.
Στις 21:00
Είσοδος ελεύθερη.


1.Σκοπός ένα
Να προβληθούν οι μικρού μήκους ταινίες μου She και Hétérotopie, στην πόλη μου, τη Θεσσαλονίκη. 
Και για πρώτη φορά μαζί. 
(Αναλυτικά πιο κάτω, οι περιγραφές των ταινιών, διάρκεια, και links σχετικών συνεντεύξεων.)

2.Σκοπός δύο:
Ετοιμάζω ταινία μεγάλου μήκους. 
Για να γίνει, χρειάζεται στήριξη.
Στόχος είναι να καταφέρουμε να μαζέψουμε χρήματα για τα άμεσα τρέχοντα έξοδα που θα προκύψουν. 
Στο πλαίσιο της προβολής, θα υπάρχουν καρτ ποστάλ των ταινιών που μπορείτε να προμηθευτείτε καθώς και κουτί ελεύθερης συνεισφοράς, το οποίο θα συνοδεύεται με κείμενο που θα εξηγεί την προσπάθεια χρηματοδότησης και πως μπορεί να λειτουργήσει.


~
Θα χαρώ πολύ να μοιραστώ τις ταινίες μου μαζί σας
Θα είμαι ευγνώμων αν βοηθήσετε η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία μου να γίνει πραγματικότητα.
Θα ακολουθήσει party για όποιον θέλει.


Για τις ταινίες:

She - Βerlin 2013, 12' 40''
«Χωρίς τις συνδέσεις υπάρχει μόνο η απόσταση.Εγώ, εσύ, εμείς.Αυτή »

http://eytyxia13.blogspot.gr/2013/09/she.html

Hétérotopie - Athens/Thessaloniki 2014, 8' 40''
«O χώρος ορίζεται από το άτομο και το άτομο από το χώρο του. Παρατηρώ. Δεν είμαι εκεί, άρα είμαι εδώ. Παρατηρείτε. Οι σκέψεις μου υπάρχουν επειδή υπάρχουν θεατές.»

http://eytyxia13.blogspot.gr/2014/09/heterotopie.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου