Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΙΡΟ.

Θα βάλω την οικογένειά μου
σε ένα κάστρο 
με πανύψηλα τείχη 
και θα φτιάξω γι αυτήν παραμύθια

Στο δωμάτιό θα μείνουν 
κλειδωμένα 
για πάντα τα παιχνίδια μου
απείραχτα, σχεδόν καινούργια
και μόνο εγώ θα μπορώ να τα αγγίζω
και μόνο εγώ θα μπορώ να ξαναγίνομαι παιδί

Φοβάμαι μην ξεχάσω
αισθήματα
μυρωδιές
πρόσωπα
διαδρομές

Θέλω να φορέσω ξανά 
το κεντημένο μπένετον πουλόβερ 
με τα περιστεράκια
που τσιμπάει

Θα πω στο μπαμπά
να μην ξανατραβήξει ποτέ με την κάμερα
σχολικές γιορτές και πάρτυ
αλλά μόνο την οικογένειά μας
σπίτι μας

Θα πω στις γιαγιάδες και τους παππούδες
 να μου μάθουν ο καθένας τους
αυτό που αγαπάει πιο πολύ

Θα πάω με μια κασέτα
και θα τους αιχμαλωτίσω σε φιλμ
να μην τους χάσω ποτέ
ποτέ

Θα δώσω το κλειδί
μόνο στην αδερφή μου
γιατί το κάστρο μου
θέλω να είναι και δικό της

Θα φύγω από το κάστρο
θα πάω να μαζέψω λεφτά
να αγοράσω το πιο μεγάλο μαύρο κουτί
και θα κλείσω εκεί
όση αγάπη έχω μέσα μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου