Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

ΕΙΜΑΙ Ο ROSS GELLER.

Όταν κάνω πειράματα στο μοντάζ


Όταν θέλω να πω την τελευταία λέξη, αλλά από ανωτερότητα θέλω να συγκρατηθώ.
 

Όταν μοιράζομαι κάτι πολύ σοφό που οι άλλοι αγνοούν 

Όταν ακούω λάθη στη χρήση της γλώσσας

'Οταν χάνεται ένα προσωπικό μου αντικείμενο

Όταν έχω όρεξη  

Όταν βρίσκω το ρυθμό ενός κομματιού που μου αρέσει

Όταν οι φίλοι μου κάνουν χιούμορ με αφορμή κάτι που λέω σοβαρά

Όταν γίνεται κάτι σωστό ή ακούω μια καλή ιδέα ενώ δεν το περίμενα 
 

Όταν πάνω απ'ολα έχουμε αξιοπρέπεια 

Όταν οι συγγενείς μου συζητούν για την επαγγελματική μου ιδιότητα

Όταν ξαφνικά σε ένα κλαμπ παίξει ένα τραγούδι που λατρεύω

Όταν θίγομαι

Όταν μου λένε κάτι κακό για κάτι/κάποιον που εκτιμώ

Όταν ρωτούν τη γνώμη μου για κάτι/κάποιον που θεωρώ μέτριο, αλλά δε θέλω να κακολογήσω ή πώς μου φαίνονται όλα τα πράγματα σε σχέση με αυτό που ετοιμάζω

Όταν συνειδητοποιώ ότι είμαι πολύ μόνη  

'Οταν είμαι σίγουρη πως θα είμαι για πάντα μόνη (ή όταν μιλάω για τις Ετεροτοπίες μου)

Όταν έχω κάνει μαλακία

Όταν θυμάμαι τις σχέσεις μου

Όταν δεν είμαι χαρούμενη
friends animated GIF

Όταν παίρνω κάτι που για τον άλλο είναι αδιάφορο, πολύ προσωπικά
friends animated GIF


Όταν έχω ήδη καταστρέψει μια έκπληξη και προσπαθώ να το σώσω


Όταν κάποιος μου πει πως μου έκανε πλάκα 
 friends animated GIF

Όταν πηγαίνω σε εκθέσεις σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα
friends animated GIF

Όταν βλέπω κάποιον/κάτι που μου αρέσει
friends animated GIF

Όταν κάποιος μιλά απόλυτα ή για αυθεντίες 
friends animated GIF

Οταν νιώθω αδικημένη
friends animated GIF

Όταν είμαι ερωτευμένη
friends animated GIF

Όταν ξέρω πως πρόκειται να γίνω αντιπαθητική
funny animated GIF

Όταν τη νύχτα ακούγεται κάτι στο σπίτι
friends animated GIF

'Οταν συνειδητοποιώ πως συμφοιτητές μου έχουν πάρει πτυχίο
friends animated GIF

Όταν το σκυλί μου κατουράει στο σπίτι ΞΑΝΑ
friends animated GIF

Όταν πάω Θεσσαλονίκη και θέλω να κάνω την αδερφή μου να παίξει μαζί μου
friends animated GIF

Όταν τελειώνω το μοντάζ

Όταν συνειδητοποιώ πως περνάει ο χρόνος

Όταν γίνομαι σκληρή
friends animated GIF

Οταν έχω δίκιο
funny animated GIF


Όταν είμαι μόνη στο σπίτι




Όταν δε νιώθω καθολου άβολα




Όταν δεν συμφωνώ καθόλου σε κάτι που λέει μια παρέα




Όταν κάποιος πειράζει τα πράγματά μου




Όταν μιλάω για τους πρώην μου




Όταν παίρνω το ρίσκο να πω ένα αποτυχημένο αστείο




Όταν είμαι εκνευρισμένη και ψάχνω τρόπο να εκδικηθώ




Όταν είμαι ένοχη και προσπαθώ να ελαφρύνω τη θέση μου




Όταν δεν καταλαβαίνω το αστείο κάποιου




Όταν δεν πιστεύω στη βλακεία που έκανα




Όταν είμαι πολύ κούλ




Όταν δείχνω αδιάφορη για κάποιον που μου αρέσει




Όταν σε κάποιον δεν αρέσει κάτι που μ'αρέσει




Όταν συνειδητοποιώ ότι πέρασα ολόκληρη μέρα να κάνω αυτή τη λίστα με τα gifs




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου