Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

ΔΥΟ ΜΠΛΕ ΒΕΛΟΥΔΙΝΑ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ.

Η ταινία μου στον κινηματογράφο.
Φοράω το αγαπημένο μου μπλε βελούδινο φουστάνι.
Γίνομαι σκηνικό της ταινίας.
Γίνομαι Ηλέκτρα.
Ήμουν πάντα Ηλέκτρα.
Ερχονται όλοι να με δουν.
Ένας  πατέρας γίνεται περήφανος.
Θα κλείσουν τα φώτα κι εγώ θα κλαίω συγκινημένη.
Μοναξιά.
Μόνο το χέρι της αδερφής μου θέλω.
Κοιτάω τα πρόσωπα αυτά των κοριτσιών, τις φίλες μου.
Ακούω τις φωνές τους.
Τις βλέπω να κάνουν αλήθεια την φαντασία μου.
Να γίνονται συνειδητά όνειρά μου.
Να τα λερώνουν με αίμα και ομορφιά.
Η ταινία μου γίνεται δικιά τους.
Φοβάμαι να την αφήσω, αλλά πλέον έχει τη δική της ζωή.
Ας ανθίσει.
Ας είναι αυτό το δώρο μου στην Ηλέκτρα.
Οι θεατές βγαίνουν και δεν ξέρω τι νιώθουν.
Δυο κόρες φοράνε τα ίδια παγωμένα φουστάνια.





Φωτογραφία: Δανάη Παναγιωτίδη για Ηλέκτρες, 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου