Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015

ΕΙΜΑΙ Ο SHELDON COOPER.

Μετά τη συνειδητοποίηση ότι ΕΙΜΑΙ Ο ROSS GELLER, ήρθε αυτό.


Όταν είμαι ερωτευμένη.



Όταν όντως δεν καταλαβαίνω πώς λειτουργούν κάποια πράγματα.



Όταν αγριέψω.



Όταν πήγα ελεύθερο κάμπινγκ.



Όταν γυρνάω σπίτι από τη σχολή.



Όταν σκέφτομαι ότι κάνω ταινία μεγάλου μήκους χωρίς παραγωγή.




Όταν σε συζητήσεις, επαινούνται άτομα που δεν εκτιμώ.



Όταν μου μιλάνε ενώ δουλεύω συγκεντρωμένη και δεν έχω χρόνο.



Όταν παίρνω τη Τζούντι αγκαλίτσα.



Όταν βγαίνω με το φίλο μου τον Κώστα από τη Θεσσαλονίκη.

 


Όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα είχα υπολογίσει.




Όταν κάποιος πει κάτι που δε θα 'πρεπε.




Όταν είμαι μόνη μου.





Όταν περάσει παραπάνω χρόνος απ'όσο θα άντεχα με μία παρέα.




Oταν ξενυχτάω.





Όταν έχω εξεταστική.




Όταν υπερασπίζομαι την χαμένη μου αξιοπρέπεια.




Πάντα.




Όταν κοπώ σε μάθημα ενώ πιο ηλίθιοι άνθρωποι από μένα έχουν πάρει πτυχίο.




'Οταν αυτό που πω εκτιμάται.




Όταν ονειρεύομαι να βγάζω έναν πολύ κουλ λόγο στα Όσκαρς.




Ξερόλες και φιλόδοξοι-άνευ λόγου




Όταν ακούω δικαιολογίες.



Όταν καταφέρω να φτιάξω μόνη μου, ξενυχτώντας, κάτι για το οποίο παλεύαμε μέρες.




Όταν μου εύχονται ''καλή τύχη/επιτυχία'' ή μου κάνουν αγκαλιές ενώ ψάχνω πρακτικές λύσεις ή όταν διάφοροι άνθρωποι δείχνουν παραπάνω ταύτιση/κατανόηση σε κάτι δικό μου, για το οποίο δεν έχουν ούτε ιδέα, ούτε θα έπρεπε να είχαν λόγο.




Όταν χάσω πια την υπομονή μου.













2 σχόλια:

  1. Ταυτίστηκα και με τα δύο ποστς (Ross, Sheldon), σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο που θα μπορούσε να συμβεί, αλλά γέλασα! Τώρα βλέπω και τα υπόλοιπα *thumbs up*

    ΑπάντησηΔιαγραφή