Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

ΦΑΝΤΑΣΙΑ.




Αυτές τις μέρες θυμάμαι τα όνειρά μου.
Εχω βρει τις κατάλληλες ώρες και συνθήκες ύπνου.
Οι άνθρωποι που έχω στο υποσυνείδητό μου μπλέκονται με καταστάσεις, άγχη, σκέψεις.
Όλα γίνονται ένα μεγάλο χάος.
Έχω πάρα πολλά αισθήματα, παρότι έχω συνήθως συνείδηση του ότι κοιμάμαι.
Ακόμα κι όταν αυτό συμβαίνει όμως, νιώθω εγκλωβισμένη στον ονειρικό κόσμο, δεν μπορώ να ξυπνήσω αν το θέλω.
Κάποιες στιγμές, όταν σηκώνομαι από τη ζέστη ή τα φιλιά που μου δίνει το κουτάβι, μισοκαταλαβαίνω τι συμβαίνει και ξανακοιμάμαι ελέγχοντας πια κάποια πράγματα στο όνειρο.
Όταν επεμβαίνω σε αυτό όμως, νιώθω ένοχη και μετά ξανααφήνω τη φαντασία μου να τρέξει.

Δεν ξέρω αν χαίρομαι ή αν λυπάμαι που έχω σχεδιαστεί ως άνθρωπος με αυτή τη δυνατότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου